S
Staafen
Guest
Tillbaka på originallänk och i box!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@A.EdfalkNågon här som har en z199 länk ligger och skräpar?
Villhöver en till min -81ans 7548
Wow, menar du att min ligger och skräpar?
Ja den har ju inte visat sig på ett tag iaf.Wow, menar du att min ligger och skräpar?
Hahahah, näe det är ju santJa den har ju inte visat sig på ett tag iaf.
Nu har du snart ett PM från @StabenHahahah, näe det är ju sant
Vi har redan pmatNu har du snart ett PM från @Staben
Jag har en från januari 1981 på original z199 men den sitter väldigt säkert.Ingen i tråden som sitter på ett ex från -81? Gärna en Augusti Edition
Min köpes annons ger inte mycket napp så jag går till källan och söker.
Jag har smygtitta lite på den i tråden och är rejält avundsjuk om jag skall vara ärligJag har en från januari 1981 på original z199 men den sitter väldigt säkert.
Hoppas att du hittar en, de är underbara!
Tack! Du kommer hitta en, bara att fortsätta jaga!Jag har smygtitta lite på den i tråden och är rejält avundsjuk om jag skall vara ärlig
Oslagbar modell!Älskar den!
Jag håller med, den är otrolig!Oslagbar modell!
Kan alltid köpa en ny insert? Visst bör denna passa?Minns inte om jag frågat innan men det är ingen som sitter på ett Pepsi insert? Gärna på en bezel men inget måste.
Fel font på den tyvärr. Alltid trixigt att använda AM delar på vintage klockor imo.Kan alltid köpa en ny insert? Visst bör denna passa?
Speedtimerkollektion - Watches and Parts for Collectors
Buy from watch collectors since 2004. We offer a large variety of different collectors items and parts.speedtimerkollektion.com
Aha, jo det e klart man inte alltid vill ha en ny insert på en vintage.Fel font på den tyvärr. Alltid trixigt att använda AM delar på vintage klockor imo.
Tror denna är närmast om du vill ha AM: https://seikoboy.com/?mod=product&sec=item&task=detail&id=95
Det blir fel tyvärr men stort tack ändå!Kan alltid köpa en ny insert? Visst bör denna passa?
Speedtimerkollektion - Watches and Parts for Collectors
Buy from watch collectors since 2004. We offer a large variety of different collectors items and parts.speedtimerkollektion.com