Februari 1981 säger serienr.Vilken månad är den från? Säg gärna till om du vill sälja den någon gång.
Hojtar till om jag vill bli av med den nån dag.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Februari 1981 säger serienr.Vilken månad är den från? Säg gärna till om du vill sälja den någon gång.
Att den orangea inte är min?Finn ett fel!
Byte mot din svarta så är det löstAtt den orangea inte är min?
Bra val jag använder min också ganska mycket sen jag kör med Uncle Seikos 831 band istället för dal1bp bandet som för mig inte alls gillades...Typ den enda klockan jag använder nuförtiden.
US831 gummit är riktigt behagligt, till stor del det som gör klockan så bekväm att bära! Använder det på min medBra val jag använder min också ganska mycket sen jag kör med Uncle Seikos 831 band istället för dal1bp bandet som för mig inte alls gillades...
Härlig känsla på dessa 7548or!
Snygga 7548r, men ser snarare två felFinn ett fel!
Hehe, jag tror jag kan hålla med.Snygga 7548r, men ser snarare två fel
Ingen här som köpte?Någon här som fyndade?
Thread 'Seiko 7548-7000 på original Z199' https://klocksnack.se/threads/seiko-7548-7000-på-original-z199.157663/
Ingen här som köpte?
Har ju redan både en 7548-7000 och z199 så jag tänkte att det är roligare om den kommer till någon annan.Såldes på formumet i alla fall.
Ingen aning om han varit aktiv i denna tråden.
Kunde varit du om du inte tackat nej
Har ju redan både en 7548-7000 och z199 så jag tänkte att det är roligare om den kommer till någon annan.
Stort grattis! Vilket år är den från?Nyss fått hem denna fina 7548
Tack! Den skall vara från typ 83Stort grattis! Vilket år är den från?
Vad står det på baklocket? Så kan du se exakt månad också.Tack! Den skall vara från typ 83
Nja. Den är från Februari 82Tack! Den skall vara från typ 83