Tack! Hade glömt bort att det fanns.Rekommenderar Uncle Seikos GL831. Mycket mjukare och skönare än dal1bp
Delar med mig av nyförvärvet. Andra 7548an för mig, men denna i betydligt trevligare skick :- )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Hade glömt bort att det fanns.Rekommenderar Uncle Seikos GL831. Mycket mjukare och skönare än dal1bp
Kul! Det är min gamla som jag köpte från Canada. Ett bra exemplarTack! Hade glömt bort att det fanns.
Delar med mig av nyförvärvet. Andra 7548an för mig, men denna i betydligt trevligare skick :- )
Så pass! Kul att den blivit kvar på forumet. Håller med om att den är väldigt trevlig. Jag köper gärna ditt gummi. Är det normallängd eller short?Kul! Det är min gamla som jag köpte från Canada. Ett bra exemplar
Jag har faktiskt ett gummi från Uncle Seiko liggande, om du är sugen
Verkligen!Så pass! Kul att den blivit kvar på forumet. Håller med om att den är väldigt trevlig. Jag köper gärna ditt gummi. Är det normallängd eller short?
Precis! Tänker att short borde passa mig bra. Är det gl831 gummi bara för att förtydliga?Verkligen!
Det är short, men passar typ alla handleder ändå standard är ju väldigt långa
Japp!Precis! Tänker att short borde passa mig bra. Är det gl831 gummi bara för att förtydliga?
Ska du bli owg och sälja någon klocka så är det ju inte denna?!Ska bli owg så denna kommer ut på k&s imorgon!
Dal1bp + original GL831 i bra skick.
F@n du kanske har rättSka du bli owg och sälja någon klocka så är det ju inte denna?!
Den fick nya packningar och trycktes när jag ägde den.Någon som har erfarenhet av att ha servat/utfört täthetsservice på dessa, säg hos exempelvis Klockmaster Globen i Sthlm? Hade gärna viljat få den badbar, åtminstone, så jag kan våga använda den fullt ut..
Se där! Kommer du ihåg ungefär hur längesen detta var? Har ännu inte haft vägarna förbi en urmakare för trycktest, får bli i kommande veckaDen fick nya packningar och trycktes när jag ägde den.
Så den borde klara ett trycktest galant
Tror det kan ha varit 2019. Den är säkert tät.Se där! Kommer du ihåg ungefär hur längesen detta var? Har ännu inte haft vägarna förbi en urmakare för trycktest, får bli i kommande vecka
Du måste ju ha en tidsmaskin, hur lyckas du hitta dem i detta skick annars?!Brothers in arms
Haha. Mycket letande och ett par bra kontakter overseas som lyckas hitta domDu måste ju ha en tidsmaskin, hur lyckas du hitta dem i detta skick annars?!
Själv har man bara en med rätt referens.Haha. Mycket letande och ett par bra kontakter overseas som lyckas hitta dom
JeppPassar en Skx-länk en 7548?
7548an jag ville köpa blev såld.
Jag knep den orangea så nu måste man hitta en grön också för att känna sig helt nöjd.7548an jag ville köpa blev såld.
Jag ville ha pepsin.Jag knep den orangea så nu måste man hitta en grön också för att känna sig helt nöjd.
Vilken månad är den från? Säg gärna till om du vill sälja den någon gång.Jag knep den orangea så nu måste man hitta en grön också för att känna sig helt nöjd.
Underbart! Finns det fler z199 på KS?Seiko 7548 Z199