• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på 7548 quartz

Jag köpte den för 4800kr av @Maxer

3050kr till mig från @Aivengo13 och mellanskillnaden där får @Maxer och @joakimlundberg täcka upp då jag antar att det plussades på någon hundring när klockan såldes vidare till mig?

Edit: Om klockan såldes för 4000kr till @Maxer ska jag ha 800kr av han och 950kr av @joakimlundberg om jag tänkt rätt.
Kör på det då. Det är det enda rätta i slutänden

För övrigt så tycker jag det känns åt h-lvete att @joakimlundberg medveten sålt en annan killes tradera vinst och som ham dessutom polisanmält helt utan min vetskap. Oerhört märkligt agerande.

Men men! Kudos för att Jocke nu vill rätta till misstaget. Snyggt!
 
Kör på det då. Det är det enda rätta i slutänden

För övrigt så tycker jag det känns åt h-lvete att @joakimlundberg medveten sålt en annan killes tradera vinst och som ham dessutom polisanmält helt utan min vetskap. Oerhört märkligt agerande.

Men men! Kudos för att Jocke nu vill rätta till misstaget. Snyggt!
Ledsen för detta, men vill åtminstone försöka lösa de, kan swisha på tisdag får in lite deg då, skriv nummer till
mig i pm
 
Tillbaka från @rogart-63, tack igen!

59A5A000-E192-458A-9887-4F37BF6F3DFE.jpeg
 
Wow, den oranga 7548:an är riktigt fin med jubilee-länken. Är det originallänk?
Den är grym. Ändlänkarna är från Uncle Seiko. Resten är Seikos Z199-länk. Jag har även ändlänkarna men det är någon filur som slipat lite på dem så de från US sitter lite bättre😊 däremot finns originalgummibandet från 1981 kvar vilket är lite kul.
 
En liten status uppdatering: Jag tog bort min anmälan för utebliven vara på Tradera och skickade bevis på det till @joakimlundberg.
Jag vill tacka er kära KS medlemmar för hjälp och stöd den utredninen. Stort tack till @Ehrnholm och @Maxer, ni är gryma!

Samt vill jag ger kredit till @joakimlundberg som till slut valde den rätta vägen, gjorde om och gjorde rätt.
Jag brukar säga att det viktiga inte är att inte begå misstag, utan att reparera dem! 👍
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp