Jo, köp nu priset 1999 kr va ju billigt som det va, tyckte den såg helt reko ut också vad jag kunde se av bilderna.Förbaskat! Jag var sugen på slå till när jag såg den men blev tvärsnål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, köp nu priset 1999 kr va ju billigt som det va, tyckte den såg helt reko ut också vad jag kunde se av bilderna.Förbaskat! Jag var sugen på slå till när jag såg den men blev tvärsnål
Ja helt klart rätt kurs! Jag tycker dom är lite undervärderade faktiskt. Har man klämt på dom så vet man att det är fin kvalitet. Min svarta gav jag nog över tre för iallafallJo, köp nu priset 1999 kr va ju billigt som det va, tyckte den såg helt reko ut också vad jag kunde se av bilderna.
Håller med. För ett par år sedan gick ju ett helt Ok ex för runt 4000kr. En fin för strax söder om 5000kr. Idag är min känsla att det är få som går över 3000kr.Ja helt klart rätt kurs! Jag tycker dom är lite undervärderade faktiskt. Har man klämt på dom så vet man att det är fin kvalitet. Min svarta gav jag nog över tre för iallafall
Ja helt klart rätt kurs! Jag tycker dom är lite undervärderade faktiskt. Har man klämt på dom så vet man att det är fin kvalitet. Min svarta gav jag nog över tre för iallafall
Jag gav gladeligen 4k för min senaste, ett fint ex från rätt år på Uncle Seikolänk.Håller med. För ett par år sedan gick ju ett helt Ok ex för runt 4000kr. En fin för strax söder om 5000kr. Idag är min känsla att det är få som går över 3000kr.
De är fina bägge två!Vilken ska man köra imorgon?
Fick åka på till kvällenKom igen nu
Vilka kör 7548 denna fredag
Bäst vet jag inte men det känns bra med Seizaiken som Seiko Instruments producerar. Läckage är det man vill undvika, av det jag hört så ska det vara mindre risk med dessa.Dags för batteribyte i min 7548.
Vilket batteri är bäst och vart beställer man?
Dags för batteribyte i min 7548.
Vilket batteri är bäst och vart beställer man?
Den hade jag också span på, såg jättefin ut!Grämer mig lite att jag är långsam på köpknappen, speciellt eftersom jag också är ifrån 1983.
Annons
Haha, hade hoppats att du skulle skriva att den var inget att haDen hade jag också span på, såg jättefin ut!
Har den vanliga, och den är ju riktigt bra. Bytt ut claspen mot en gammal seiko-clasp för bättre vintage feeling dock. Har aldrig sett nån "super" här på forumet vad jag vet, och inte klämt på nån heller så kan inte uttala mig alls om den men mig gör det ingenting alls att ändlänkarna inte är solida, tycker de sitter bra och även de ger ju lite skön vintagekänsla.Kan ni som har en Uncle Z199 uttala er om vilken variant man bör satsa på? Det finns ju en ”super” också som betingar 30 usd mer än standardversionen.
Topp, tack för återkoppling!Har den vanliga, och den är ju riktigt bra. Bytt ut claspen mot en gammal seiko-clasp för bättre vintage feeling dock. Har aldrig sett nån "super" här på forumet vad jag vet, och inte klämt på nån heller så kan inte uttala mig alls om den men mig för det ingenting alls att ändlänkarna inte är solida, tycker de sitter bra och även de ger ju lite skön vintagekänsla.