Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som har en svart 7548 att sälja?
Får man fråga vilka år dom är ifrån?
De här två är klara för nya äventyr.
Jodå, har väl sett en och annan till salu här på KS iallafall.Det känns som att dom flesta exemplaren är tillverkade i början på 80 talet som min 7000 från 81. Finns det någon som har en från 85? Min plan är att hitta en pepsi från 85 men jag börjar tvivla på att dom ens existerar.
Se där, då finns det hopp!Jodå, har väl sett en och annan till salu här på KS iallafall.
Avslutad - Seiko 7548-700f
En väldigt fin och välhållen 7548-700f "Stormin Norman" från februari 1985. Håller tiden som sig bör och växlar datum och dag perfekt. Kommer på ett uncle seiko gl831-gummi. Länk till tidigare annons: https://klocksnack.se/threads/seiko-7548-700f-pepsi.131776/ Pris: 3700:- Frakt: Rek ingår...klocksnack.se
Avslutad - Seiko 7548-700f
En mycket fin 7548-700F från 1985. Tickar på som den ska, ej trycktestad. Kommer på uncle seiko gummi.klocksnack.se
Avslutad - Seiko 7548-700F
SÅLD! 7548-700F fr februari 1985. Nyss inköpt från forummedlem (samma pris ut som in). Allt fungerar som ser skall. Servad och genomgången 2018 enligt tidigare ägare. Väldigt bra skick. Säljes head only ( natobandet på bild medföljer om så önskas) 3500:- inkl spårbar frakt.klocksnack.se
Jag har både grönt, blått och rött. Har du något US på 20mm så kan vi byta?7548 season is here! Är det någon som har ett grönt US gummi så behöver jag det. Tack på förhand!
Har ett 20mm svart waffle från US Byter gärna.Jag har både grönt, blått och rött. Har du något US på 20mm så kan vi byta?