Kan ju alltid klippa av det och göra single pass av det om du vill. Tycker det är snyggt, men jag brukar alltid hamna tillbaka på länk efter ett tag på alla mina klockor.Testar nato, snyggt på bild men gillar nog inte att det bygger så mycket.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju alltid klippa av det och göra single pass av det om du vill. Tycker det är snyggt, men jag brukar alltid hamna tillbaka på länk efter ett tag på alla mina klockor.Testar nato, snyggt på bild men gillar nog inte att det bygger så mycket.![]()
La order 4/10. 18/10 fick jag mail om att bandet nu var på väg. Nu väntar frakt på 1-2 veckor icke spårbart postpaket. Det är en oändlighet mot vad man är van vid idagJa dem har mycket fina band. Du får posta lite bilder när du fått hem det?
Det är fortfarande tryck i visarna. Det är bara lumen som fått patinaFöredrar nog också den högra, mestadelt pga jag tycker visarna ser lite tråkiga ut när de börjar tappa lystern. Men bägge har absolut som charm och är ju fina båda två.
Bättre bild, klart snyggDet är fortfarande tryck i visarna. Det är bara lumen som fått patina![]()
![]()
Jag har haft lite svårt för den kombon men får nog ändra mig, ett brunt läder på en gammal dykare är ju ganska snyggt ändå!Höstläder från Finwatchstraps äntligen framme! Hög kvalitetskänsla.
Läder på dykare är inte enligt boken, men vem bryr sig ärligt talat. Jag kommer inte befinna mig på en strand med den här i närtid
![]()
![]()
![]()
![]()
Instämmer! Har inte kört det tidigare av ren princip. Fick nytändning på ett gött läder efter några år med nästan uteslutande länk och gummi. I och med att jag just nu äger uteslutande dykare hade jag inte mycket att välja påJag har haft lite svårt för den kombon men får nog ändra mig, ett brunt läder på en gammal dykare är ju ganska snyggt ändå!
Är alla original? Känns väl naturligt att slitage och olika tillverkningsbatcher kan skilja.Någon som vet hur vass bezelen är på en orörd 7548?
Jag har 4st varav den ena har väldigt vass bezel och dom andra lite rundare i kanterna.
Fin den där! Men man är ju hopplösFick möjlighet att ta över @rickards finfina 7548.
Blir en trevlig Seiko-duo tillsammans med Poguen.
![]()
Hopplös är bara förnamnetFin den där! Men man är ju hopplös![]()
Vad är den där vänstra för referens? Aldrig sett. Ovanlig eller ihopplock?
Det är en "old school mod". 6309-7040 case med 7546-818B urverk och tavla. Samma storlekar på urverken så det var en vanlig mod innan folk började med am delar som jag förstått det (inte just kombon, men själva referenserna). Gillar egentligen inte moddar men har inte tagit mig för att återställa den än...Vad är den där vänstra för referens? Aldrig sett. Ovanlig eller ihopplock?![]()