• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på 7548 quartz

Samma sak hände denna ex. Kom tillbaka i min ägo i veckan.
IMG_2865.png

När den lämnade mig i vintras såg den ut så här.
IMG_2864.png

Tror vare sig på fukt eller UV utan snarare att när jag hade ute verket i samband med täthetsservice släpptes nytt friskt syre in vilket satte igång en oxidation av någon komponent i lysmassan. Oavsett ser det trevligt ut😀

Uncle Seikos gummin är världsklass, trots detta känner jag mig lite mätt på gummin efter sommaren. Beställde därför ett höstigt läder till min 7548a.

Aldrig köpt något från Finwatchstraps så lite av en chansning. Ser otroligt fina ut, och svårt att motstå 50% sale!

1728066499748.png

Uncle Seikos gummin är världsklass, trots detta känner jag mig lite mätt på gummin efter sommaren. Beställde därför ett höstigt läder till min 7548a.

Aldrig köpt något från Finwatchstraps så lite av en chansning. Ser otroligt fina ut, och svårt att motstå 50% sale!

1728066499748.png

Ja dem har mycket fina band. Du får posta lite bilder när du fått hem det?

Så det där är inte min gamla? Eller har du köpt samma ex 3 ggr?
Inte den jag köpte av dig, den fick jag för mig att sälja men ångrade mig, så det här är den tredje 81an jag ägt 🙂 Vet att den passerat @Txistorra och @Senpai innan mig iallafall, men gissningsvis kan den ha haft fler ägare här också. Fint ex iallafall, så kanske vore en bra ide att behålla den den här ggn 😄

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp