Ingen av dem förutom att jag var kär i chun lee när jag var grabbVilken är din favoritgubbe/klocka??? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen av dem förutom att jag var kär i chun lee när jag var grabbVilken är din favoritgubbe/klocka??? Hehe
Hahaha vem var inte det!Ingen av dem förutom att jag var kär i chun lee när jag var grabb
jag har spagettihandleder och det funkar kanon, den är bara 46mm lug to lug så det borde inte vara några problemNågon med tandpetarhandleder som har en SRPD63K1 och kan berätta hur det känns? Är riktigt sugen på att köpa men magkänslan säger att den tyvärr kommer vara för stor.
Hur stora är dina spagettihandleder? Bjud gärna på wristshot när du får möjlighetjag har spagettihandleder och det funkar kanon, den är bara 46mm lug to lug så det borde inte vara några problem
Ingen lysande plupp men så är det heller ingen dykarklocka utan en klocka i dykarstil.Min första Seiko 5 sport, SRPD53K1. Galet mycket bang for the buck. Mycket positiva uppdateringar från SKX modellerna, inte minst det gigantiska utbudet av olika versioner. Saknar lite lumepip, det känns naket och lite fejk utan.
Min första Seiko 5 sport, SRPD53K1. Galet mycket bang for the buck. Mycket positiva uppdateringar från SKX modellerna, inte minst det gigantiska utbudet av olika versioner. Saknar lite lumepip, det känns naket och lite fejk utan.
Ja, jo, kan hålla med dig om det. Känns läskigt att ens sätta ner händerna i vatten när man är van med skruvad kronaTrots att 99% av oss som bär dykarklockor aldrig kommer att dyka med dom så stör jag ändå mig på avsaknaden av skruvbar krona på dom nya 5-orna
Ja, men det är viktigt att kunna hålla koll på det kokande ägget i mörkerIngen lysande plupp men så är det heller ingen dykarklocka utan en klocka i dykarstil.
Ha ha, det går ju inte att ha en av varje! Det finns ju exakt hur många varianter som helst.Hur kör ni andra, har ni en av varje? Såg att flera nya häftiga är på väg...
Jamen vilket livsprojekt!Ha ha, det går ju inte att ha en av varje! Det finns ju exakt hur många varianter som helst.
Jamen vilket livsprojekt!
Kan starta i liten skala och bara samla de med grön urtavla. Då kanske man klarar sig med en 200-klockslåda och hinner innan pensionen.
- Vilken femma har du?
- Alla!
Jag börjar nu:
- Vilken femma har du?
- Alla!