Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är mycket bra!Blir nog en Seiko sports 5. Klockmagasinet är seriösa va?
Jag kör en grön. Är mkt nöjd.Funderar på svart eller ljus urtavla
Inte för att dessa klockor är så värdefulla. Men jag tror inte denna kommer sjunka så mycket i värde mot t.ex Gant?
Om typ 10-20 år kanske dessa är väldigt eftertraktade eller vad tror ni? Jag är amatör inom detta området
Bilder! Det behövs bilder!Fick min nya klocka idag. Känns helt perfekt och riktigt snygg
Lyckats repa mitt bezel insert vid 20 men verkar inte så svårt att byta som tur är, är det typ seikomods som gäller? Har även märkt att den blev rätt snygg med svart läder från min Gul Piccadilly
Dessutom är det snyggare med lite nyttjandemärken.Äsch, du kommer säkerligen att repa den nya också så det är lika bra att vänta med bytet tills den är helt sönderrepad
Jo men lite surt, inte haft den en vecka än och endast en stor repa är ju inte så snyggt
Hehe okejBilder! Det behövs bilder!
Tyckte den kändes liten första dagarna, men gillar den mer och mer. Håller med att den passar till både ock, riktigt trevlig!Tycker klockan är perfekt i storlek. Uppskattar länken med, klockan sitter fast och flyger inte runt.
Sen tycker jag att denna klockan passar till vardags och även lite finare tillställningar.
Får nog sälja av min hög med klockor snart.
Tyckte den kändes liten första dagarna, men gillar den mer och mer. Håller med att den passar till både ock, riktigt trevlig!
Tycker klockan är hur snygg som helst. Tror inte jag kommer tröttna på denna!
Haha, det är just det som är grejen med det här forumet. Man tröttnar fort på det man har
Nån som förbeställt?
Vilken är din favoritgubbe/klocka??? HeheNån som förbeställt?