• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din Seiko 5 sports!

Pe87

Omega
Inte för att dessa klockor är så värdefulla. Men jag tror inte denna kommer sjunka så mycket i värde mot t.ex Gant?

Om typ 10-20 år kanske dessa är väldigt eftertraktade eller vad tror ni? Jag är amatör inom detta området 😅
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Inte för att dessa klockor är så värdefulla. Men jag tror inte denna kommer sjunka så mycket i värde mot t.ex Gant?

Om typ 10-20 år kanske dessa är väldigt eftertraktade eller vad tror ni? Jag är amatör inom detta området 😅

Är väldigt få klockor som ökar i värde, du kan i princip räkna med att få 30-70% tillbaka på den genomsnittliga klockan vid en försäljning :)
 

nbla

Cartier
IMG_20201201_165807__01.jpg
Fick hem min idag, spännande! Min första automatiska
 

nbla

Cartier
Testar lite olika nato jag har hemma men tycker nog orginallänken är bäst, känns riktigt classy ändå :)
 

Bilagor

  • IMG_20201202_152619__01.jpg
    IMG_20201202_152619__01.jpg
    715 KB · Visningar: 31

nbla

Cartier
Lyckats repa mitt bezel insert vid 20 :( men verkar inte så svårt att byta som tur är, är det typ seikomods som gäller? Har även märkt att den blev rätt snygg med svart läder från min Gul Piccadilly :)
IMG_20201203_172633__01.jpg
 

Pe87

Omega
Tycker klockan är perfekt i storlek. Uppskattar länken med, klockan sitter fast och flyger inte runt.

Sen tycker jag att denna klockan passar till vardags och även lite finare tillställningar.

Får nog sälja av min hög med klockor snart.
 

nbla

Cartier
Tycker klockan är perfekt i storlek. Uppskattar länken med, klockan sitter fast och flyger inte runt.

Sen tycker jag att denna klockan passar till vardags och även lite finare tillställningar.

Får nog sälja av min hög med klockor snart.
Tyckte den kändes liten första dagarna, men gillar den mer och mer. Håller med att den passar till både ock, riktigt trevlig!
 
Topp