J Carl
Basic
Efter mycket surfande och grubblande blev det äntligen en skx007. Love it!
Bra val . Ett tips är att lägga på ett natoband om du är som mig ( armhåret fastnar i länken ) . Då blir det mjukt och fint på armen hela dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter mycket surfande och grubblande blev det äntligen en skx007. Love it!
Bra val . Ett tips är att lägga på ett natoband om du är som mig ( armhåret fastnar i länken ) . Då blir det mjukt och fint på armen hela dagen
Bästa SKX:enSå snygg!
009an har fått sig lite nya kläder. Är riktigt nöjd med resultatet. Det enda jag funderar på att göra mer är att fixa en matt finish på hela kalaset. Vill att det fortfarande ska se ut som en SKX, så bezel, tavla och visare skall vara kvar.
Min andre Skx. Min förste var på gummi og den ble byttet bort mot en Padi som forsåvidt også en en fin klokke, men ingenting slår Skx så nå er den tilbaks. Dette er helt klart min favorittklokke og på orginallänk er den helt fantastisk!
Om jeg måtte velge bare en klokke så hadde jeg valgt min Skx007 forran mine andre klokker alle dager i veckan.
(Oris Aquis Date, Omega Seamaster, Tudor Black Bay, Seiko Padi, m.m.)
Gillar lännken, var är den införskaffad?Så snygg!
Yobokies, ändlänkarna är från original-länken.Gillar lännken, var är den införskaffad?
Jag gillar att handla från Nato's Ministry http://stores.ebay.com/natos-ministryHello
Letar efter ett tvådelat Nato till min 007:a och börjar efter en timmes googlande ledsna något. Är det någon i gänget som vet var man hittar dessa?
Tackar för tipsetJag gillar att handla från Nato's Ministry http://stores.ebay.com/natos-ministry
Riktigt nöjd med första "riktiga" klockan, blir ännu bättre när jag skaffat ett riktigt armband. Vad säger ni, mesh eller super oyster? Hade tänkt köpa oyster men har nu fått upp ögonen för mesh vilket även det ser riktigt trevligt ut. Är även lite småsugen på att byta insert till nåt lite mer spännande som Batman eller nåt grönt.