Var tvungen att köpa ytterligare en för de priset klockorna ligger på nu, så en 009 och en 007 på en vecka.
![]()
![]()
Klart man minst ska ha en av varje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tvungen att köpa ytterligare en för de priset klockorna ligger på nu, så en 009 och en 007 på en vecka.
![]()
![]()
CDON har 40-46% rabatt på dykarna just nu, så 2400kr st är helt ok enligt migVar beställde du ifrån?
Troligen..Börjat köra läder på dykare.
Hamnar man i skärselden nu?
![]()
Är det från Singular? Tycker du rallyläder flyger med skx? Varit nära att trycka hem ett par styckenBörjat köra läder på dykare.
Hamnar man i skärselden nu?
![]()
Nej du.Är det från Singular? Tycker du rallyläder flyger med skx? Varit nära att trycka hem ett par stycken![]()
Mer grå/blå. Men ändå stor skillnad från skx007 tycker jag. Anguset är ju dock grymt. Har man en skx borde man verkligen prova på angus jubilee.@Fujoor Upplevs tavlan verkligen så blå i verkligheten? Det är nästan PADI-blått på bilden![]()
Tycker av någon anledning att angus gör sig bäst på 009 medan super oyster och 007 lirar bra ihop.Mer grå/blå. Men ändå stor skillnad från skx007 tycker jag. Anguset är ju dock grymt. Har man en skx borde man verkligen prova på angus jubilee.
Håller med. Så har jag också. Just nu har jag dock min 007a på ett crafter blue som är väldigt bekvämt.Tycker av någon anledning att angus gör sig bäst på 009 medan super oyster och 007 lirar bra ihop.