• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Väntar på ny urtavla o visare. Även ett ljusare blått band.
20180105_220617.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Även jag skulle vilja presentera mig här i anrika Kobra Kai! Här är min trogna skx007j.
0FEDA487-B2CC-4F57-BCF2-CAFB1C95DF03.jpeg

Är det hedniskt att bära en dykare på läder? Jag är kluven. Tycker egentligen endast att det funkar på vintagedykare men kunde inte hålla mig från att testa.
Bara om man är en tråkmåns, läder på en dykare kan vara riktigt snyggt. Jag är iofs inte objektiv då jag har läder på min Squale 1521 under vintern och gummi när det är vår, sommar och höst. Så länge man bara håller sig till desk diving på vintern så tycker jag att det är helt okej!
 
Även jag skulle vilja presentera mig här i anrika Kobra Kai! Här är min trogna skx007j.
0FEDA487-B2CC-4F57-BCF2-CAFB1C95DF03.jpeg

Är det hedniskt att bära en dykare på läder? Jag är kluven. Tycker egentligen endast att det funkar på vintagedykare men kunde inte hålla mig från att testa.
Bär det du tycker är snyggt! Det bästa med läder/nato/gummi är att ens klocka kan få ett helt nytt liv. Jag byter själv band ofta och varierar mellan alla tre nämnda typer. Gummi under sommarmånaderna är dock standard för min del då det blir en hel del badande/dykande. Just nu kör jag Nato på min 007:a.
 

TC10

Cartier
2-Faktor
Vilket gummi armband tycker ni är bäst för Skx, och vart kan man köpa,beställa?funderar på att testa gummi på min.:)
 
Topp