• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Rolfen

Rolex
Äntligen lite sol!
SolSKX.jpg
 

Fezze

Omega
Alltså skx-communityts givmildhet imponerar!
Tack!
Fick nu samma känsla som jag fick av Secret Santa-tråden. Lite pirr i magen som på julafton när man var liten! :D
Beställde hem double dome glas med blå coating och ett nytt pepsi insert från ebay till min skx025 nyss. Hoppas inte man åker på den där postnord avgiften..
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Nyköpet. ”Moddad” med safirglas. Ska bli kul att ha nåt att meka med. :)

BF673B3F-4796-44B0-BE7B-99F67F94923D.jpeg
Det där är ju min "gamla"! Jag köpte den ny från creationwatches för ett par år sen och sålde den innan jul. Det är ett bra exemplar med bättre tidshållning än snittet. Kul! Grattis!

Glaset var det f.ö. Ljungs Ur här i Umeå som installerade. Har bara gott att säga om dem. Deras urmakare är förmodligen stans mest kunniga enligt min bedömning.
 
Senast ändrad:

Fezze

Omega
Beställde nytt glas och insert till denna igår. Passade då på att göra en variant av ghost på denna insert men jag behöll det röda för kontrasterna blev underbara!
20180202_111631.jpg
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Det där är ju min "gamla"! Jag köpte den ny från creationwatches för ett par år sen och sålde den innan jul. Det är ett bra exemplar med bättre tidshållning än snittet. Kul! Grattis!

Glaset var det f.ö. Ljungs Ur här i Umeå som installerade. Har bara gott att säga om dem. Deras urmakare är förmodligen stans mest kunniga enligt min bedömning.

Är det så? Vad roligt! Jättefint exemplar. Knappt swirls på den ens.
 
Topp