• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

På hockey hovet AIK mot Vita hästen - första gången
DSC_1278.JPG

IMG_20180311_165426.jpg

Seiko Sunday, dessutom den 11:e. Någon söndag den elfte ska jag paketöppna en skx med moddat kanjihjul och relevant krossposta i ett dussintal trådar. (Och därmed antagligen bli livstidsbannad...)

Gillar skx:en, men är sugen på ngt vassare. Finns dock ingen modell som bär pepsilooken bättre, så den här blir kvar.

IMG_20180311_165426.jpg

Seiko Sunday, dessutom den 11:e. Någon söndag den elfte ska jag paketöppna en skx med moddat kanjihjul och relevant krossposta i ett dussintal trådar. (Och därmed antagligen bli livstidsbannad...)

Gillar skx:en, men är sugen på ngt vassare. Finns dock ingen modell som bär pepsilooken bättre, så den här blir kvar.
Har du testat Turtle? Den är helt klart vassare!

Någon som har tips på snygga visare att modda sin skx med? Måste förbereda mig, min skx009 kommer om 2 veckor

Långskott. Är det nån här som har ett par 2.5mm bandstift (22mm) fast med ”normalstora” ändar?

Testade att slänga på skx jubilee på Orienten idag men det blev inte rikitgt bra med de bandstiften jag hade...

D3DE0965-11FF-4535-9237-B5B13BA7E84E.jpeg

Har fått ett erbjudande om att köpa en begagnad skx007 till ett attraktivt pris. Personen i fråga är andra ägare så han vet inte exakt ålder. Går det att identifiera ålder på klockan på något sätt?

Tillbaka
Topp