Pm kommerHar en skx171 bezel till salu om du skulle behöva, pm:a isf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pm kommerHar en skx171 bezel till salu om du skulle behöva, pm:a isf![]()
Nu råkar jag veta att det är en skxa35 i grunden eftersom jag ägde den innan, ha ha. Fått litet nya delar sen dess...Är det där en original 035:a eller har du köpt delar? Isf, var?![]()
OK, nu såg jag att benjamin redan svarat själv...Nu råkar jag veta att det är en skxa35 i grunden eftersom jag ägde den innan, ha ha. Fått litet nya delar sen dess...
Bezel från @Jockinho på plats.
Gul tavla och chapter beställt (antagligen exklusive Postnords nyabavgift).
Är det nån som har en vit kanjidagtavla över så är jag definitivt spekulant!
Mot sommarklockan 2018!
![]()
Har du testat Turtle? Den är helt klart vassare!![]()
Seiko Sunday, dessutom den 11:e. Någon söndag den elfte ska jag paketöppna en skx med moddat kanjihjul och relevant krossposta i ett dussintal trådar. (Och därmed antagligen bli livstidsbannad...)
Gillar skx:en, men är sugen på ngt vassare. Finns dock ingen modell som bär pepsilooken bättre, så den här blir kvar.
Innebär detta att du vill sälja din blåa tavla?Bezel från @Jockinho på plats.
Gul tavla och chapter beställt (antagligen exklusive Postnords nyabavgift).
Är det nån som har en vit kanjidagtavla över så är jag definitivt spekulant!
Mot sommarklockan 2018!
![]()
Innebär detta att du vill sälja din blåa tavla?![]()
Någon som har tips på snygga visare att modda sin skx med? Måste förbereda mig, min skx009 kommer om 2 veckor
Får kika. Någon som har tips på bra sidor att köpa delar till SKX? förutom köp och sälj på KS dåSeiko Atlasvisare är nice på!![]()
Får kika. Någon som har tips på bra sidor att köpa delar till SKX? förutom köp och sälj på KS då![]()
Turtles är fina, absolut! Meeeen sitter still med skx ändå. Blir kanske att jag vässar den med lite moddar.Har du testat Turtle? Den är helt klart vassare!
Har fått ett erbjudande om att köpa en begagnad skx007 till ett attraktivt pris. Personen i fråga är andra ägare så han vet inte exakt ålder. Går det att identifiera ålder på klockan på något sätt?