Tampa_blord
Silver
Tack!Vilka delar har den där? Srp-tavla iaf väll?
Grymt fin![]()
Tavlan är mkt riktigt från en turtle, SRPC49. Visarna är kaffemarinerade och sedan lätt ungsbakade för att matcha tavlan (syns mer irl än på bild)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Vilka delar har den där? Srp-tavla iaf väll?
Grymt fin![]()
Blev jäkla bra det där!Att modda Seikos är skitroligt![]()
Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.
Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).
TackarBlev jäkla bra det där!
Några av mina Seiko skx moddningar som jag byggt senaste året![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Najs mod än en gång! Det lustiga är att jag har en urtavla från en SRP777 och litet andra delar hemma. Nu väntar jag bara på att min andra 007:a ska landa också och sen ska det moddas igen...Att modda Seikos är skitroligt![]()
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).
Nytt nato i väntan på kanji och allt det gula som är på ingång.
![]()
Najs mod än en gång! Det lustiga är att jag har en urtavla från en SRP777 och litet andra delar hemma. Nu väntar jag bara på att min andra 007:a ska landa också och sen ska det moddas igen...![]()
Minus vintagelume sådär borde skx gen 2 se ut (kanske vita visare med...)! Bara att seiko gör en
Och @Ahla77 många trevliga moddar!![]()
Vet du skrivit jubilee men vill rekommendera ett crafter blue gummi med, det integrerade blev väldigt bra med skx173 bezeln![]()
Denna klocka. Fungerar precis lika bra i kontorsmiljö som på stranden på semestern. Eller vilket annat sammanhang som helst.
Denna från 2014.
![]()
Att modda Seikos är skitroligt![]()
Riktigt nice. När du tröttnat på tavla/visare säljer du dem till mig sen. Bra. Deal. Vi kör på det.![]()
Haha! Absolut! Skicka över din själ i ett vadderat kuvert så ska jag överväga det![]()