• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

baen

Omega
660B0555-B019-4D2F-9BA5-39E69D494E6D.jpeg
Väntar på en 007 den här veckan. Köpte på gummi och beställt en ny länk vid sidan om. Tror det blir bra!
 

Zee

Cartier
Sci-fi thriller med grabben på bio (Pelle Kanin), men först; kaffe! #doubleohseven #skx<3 #lattepeoplearetheworst #seikosaturday
PSX_20180317_141150.jpg
 
Senast ändrad:

Tampa_blord

Panerai
D1279BAE-783A-44C4-A7CE-C655262BD678.jpeg
Att modda Seikos är skitroligt :) Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.

Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
D1279BAE-783A-44C4-A7CE-C655262BD678.jpeg
Att modda Seikos är skitroligt :) Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.

Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).
Blev jäkla bra det där!
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
D1279BAE-783A-44C4-A7CE-C655262BD678.jpeg
Att modda Seikos är skitroligt :) Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.

Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).
Najs mod än en gång! Det lustiga är att jag har en urtavla från en SRP777 och litet andra delar hemma. Nu väntar jag bara på att min andra 007:a ska landa också och sen ska det moddas igen... :)
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
D1279BAE-783A-44C4-A7CE-C655262BD678.jpeg
Att modda Seikos är skitroligt :) Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.

Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).

Riktigt nice. När du tröttnat på tavla/visare säljer du dem till mig sen. Bra. Deal. Vi kör på det. ;)
 

Toftich

Rolex
2-Faktor
Har en skx009 som jag tänkt ge mig på och försöka modda lite.Tänkte kolla om någon har några kul delar (visare,tavla,insert)som man kan tänka sig att avyttra?:)
image.jpg
 
Topp