• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Trelingon

Omega
Är på ön Sal. Bor på Melina Tortuga Beach. All inklusive, flera pooler och havsutsikt.
Helt okey ställe men bara en restaurang av 3 som går att äta på. Resten smakar härk.
Frukosten är däremot helt klart godkänd!
@Linus82
 
Senast ändrad:

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
När ska jag ledsna på min skx-padi? Inte idag I alla fall, inte idag...
20180412_095613.jpg
 

Rolfen

Rolex
Här är mina tre SKX (SKX171, SKX007 och SKX009) som alla är moddade en smula. Har dock funderingar på att sälja SKX009 om någon är sugen.
SKXtrippel.jpg


Senaste tillskottet och den som är klart mest moddad är SKX171 som fått sig en tuna mod.
SkxTuna.jpg


Den har även fått sig ett rejält kupat sapphire glas.
Kupad.jpg
 

Biskopen

Cartier
2-Faktor
Här är mina tre SKX (SKX171, SKX007 och SKX009) som alla är moddade en smula. Har dock funderingar på att sälja SKX009 om någon är sugen.
SKXtrippel.jpg


Senaste tillskottet och den som är klart mest moddad är SKX171 som fått sig en tuna mod.
SkxTuna.jpg


Den har även fått sig ett rejält kupat sapphire glas.
Kupad.jpg

Vad är moddat på 009:an?
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Är du nöjd med matchningen? Jag har själv en 009 som jag har 007-insert på ibland men byter ofta tillbaka till original då jag inte tycker tavlan och insertet går ihop. Ser väldigt bra ut på din bild dock.
Målet med bytet var att tona ned 009:an lite för att den inte skulle konkurrera färgmässigt med min GMT. Färgmatchningen är jag riktigt nöjd med och pricken över i är att tavlan går i exakt samma mörkblå nyans som gummit från Crafter Blue.
 
  • Like
Reactions: F32
Topp