• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Glädjen över att ha hämtat ut en ny dinka på posten! Detta är min fjärde skx och min andra 007:a i ordningen. Den är tok-original - än så länge... :)
20180420_120806_HDR.jpg
 

Maffpaff

Breitling
Första utlandsresan med SKXen gick till Palma. Hade hoppats på att hinna slänga på ett svart gummi innan resan men länken fick duga. Så jäkla nöjd med mina två första veckor med SKXen :):):)
 

Bilagor

  • 0954F04A-6ABB-4694-A418-A932BA700AD9.jpeg
    0954F04A-6ABB-4694-A418-A932BA700AD9.jpeg
    149.9 KB · Visningar: 2

jens.ekstrom

Breitling
Första posten på forumet.

Efter månader av väntan och längtan har jag äntligen köpt mig en SKX007. Har länge känt att jag vill skaffa en ordentlig klocka, och valet föll ganska snabbt på SKX'n då jag är ett stort fan av alla möjligheter att modifiera den. Varför har jag då väntat så länge på att köpa den? Jo, jag behövde en 'sporre', något att motivera mig med. I Augusti förra året bestämde jag mig för att ta tag i dieten igen och fortsätta projektet att gå ner i vikt. Jag bestämde mig för att sätta undan 100 kr för varje kg jag gick ner och för två veckor sedan så fanns det tillräckligt med pengar på kontot för att köpa klockan.
Så jag har inte bara en ny och fin klocka, jag är 20 kg lättare.
klocka.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Första posten på forumet.

Efter månader av väntan och längtan har jag äntligen köpt mig en SKX007. Har länge känt att jag vill skaffa en ordentlig klocka, och valet föll ganska snabbt på SKX'n då jag är ett stort fan av alla möjligheter att modifiera den. Varför har jag då väntat så länge på att köpa den? Jo, jag behövde en 'sporre', något att motivera mig med. I Augusti förra året bestämde jag mig för att ta tag i dieten igen och fortsätta projektet att gå ner i vikt. Jag bestämde mig för att sätta undan 100 kr för varje kg jag gick ner och för två veckor sedan så fanns det tillräckligt med pengar på kontot för att köpa klockan.
Så jag har inte bara en ny och fin klocka, jag är 20 kg lättare.
klocka.jpg

Grattis och bra jobbat! :)
 

Orco

Cartier
Första posten på forumet.

Efter månader av väntan och längtan har jag äntligen köpt mig en SKX007. Har länge känt att jag vill skaffa en ordentlig klocka, och valet föll ganska snabbt på SKX'n då jag är ett stort fan av alla möjligheter att modifiera den. Varför har jag då väntat så länge på att köpa den? Jo, jag behövde en 'sporre', något att motivera mig med. I Augusti förra året bestämde jag mig för att ta tag i dieten igen och fortsätta projektet att gå ner i vikt. Jag bestämde mig för att sätta undan 100 kr för varje kg jag gick ner och för två veckor sedan så fanns det tillräckligt med pengar på kontot för att köpa klockan.
Så jag har inte bara en ny och fin klocka, jag är 20 kg lättare.
klocka.jpg
Riktigt trevlig och fantastiskt prisvärd klocka:)
Jag köpte min för bara några månader sen och kan bara säga att jag är supernöjd med den och med tanke på samlingen så kommer den få stanna länge:)
20180505_192225.jpg
 
Topp