• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

B2AD1AD7-A8FA-4C6B-9896-CCA2F917DFF8.jpeg
Köpte mig nytt gummi från crafter blue. Inväntar bara lite moddar från dlw. Just nu sitter delarna i tullen..

Är det bara ljusförhållande på bilderna eller har vissa SKX vitare lume på visarna än andra?

Fick den SKX007K jag beställt av @Don Draper idag att ha som beater för att skona Seamaster POn lite men ändå ha nåt automatiskt på armen. Luminoxarna, G-Shocken och de andra får vila lite i sommar mao...

Bytte från originalgummi till det nato som jag så schysst fick med, sen blev det i princip omedelbar invigning i klockans rätta element. Fanskapet måste ju fatta att han ska få jobba hos mig, inte lata sig :)

Nu väntar jag bara på min superoyster från Strapcode...

Några bilder:
20180527_191700-02.jpeg
20180527_191701-01.jpeg
20180527_191650-01.jpeg
20180527_183020-01.jpeg
20180527_182959-01.jpeg

Skulle inte varit dumt om det vore kortare. Men det ser ju bra ut, det gör det.

Viklås hade ju kanske varit bäst, inte minst för optimal passform men detta duger gott. Många hål att tillgå. Tycker längden är bra anpassad för såväl större som mindre handleder. Det är inte klumpigt på något sätt (tänk originalband) men visst lite bökigt om du har jacka med tajt ärm då kan ju ”tailen” struls. Men inget problem på sommaren :)

Tillbaka
Topp