Gjort med hårsprayVill du dela med dig vad du gjort för att få crater-känsla på tavlan? Riktigt skön!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gjort med hårsprayVill du dela med dig vad du gjort för att få crater-känsla på tavlan? Riktigt skön!
Haha, geni juh. Tack!Gjort med hårspray![]()
Jag har samma länk, otroligt bra måste jag säga!007 på Miltat Super Oyster
![]()
Bättre än Strapcodes Super 3D Oyster?Jag har samma länk, otroligt bra måste jag säga!
Kul med en till med arabiska dag hjulet!Har denna bnib SKX. Har ägt ett antal genom åren men aldrig en med arabiska som dagsvisning och MADE IN CHINA stämplat på den blå skyddsplasten.
Denna blir en extra wissig klocka i min samling, än så länge![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx! Har du oxo en?Kul med en till med arabiska dag hjulet!
Thanx! Har du oxo en?
Ser att min dag inte syntes på förra. En bild på dagen skadar inte![]()
![]()
Kul oxo att Fredag är i rött![]()
![]()
Ingen tvekan om att Jubilee-armbandet är det mest bekväma.Vilken länk är skönast (bekvämast) av strapcodes jubilee eller oyster? Svårt att välja
Mycket bra lume på skx:en!
Tack för svar! Det borde jag väl kanske kunnat räkna ut själv.. nu är den beställd!Ingen tvekan om att Jubilee-armbandet är det mest bekväma.
Verkligen! En lumed bezel är beställd för att kompletteraMycket bra lume på skx:en!
Ingen handled är för liten för en skx013.. Jag tror att många av oss med mindre handleder har lite komplex, men 007 & 009 kommer passa även dig. Gå in och prova i butik först så får du se!Är riktigt sugen på att handla in en SKX013. Vet ni om 16,5 handledsomkrets är för liten för en SKX007?
I think not! Klockren!I think i over did it..![]()
Är riktigt sugen på att handla in en SKX013. Vet ni om 16,5 handledsomkrets är för liten för en SKX007?
Tycker den blev asfräck. Bra jobbat!I think i over did it..![]()