SmartVill ha budgivning för ja vet inte riktigt vilket pris ja skulle sätta
![Happy :happyhappy: :happyhappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/happy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SmartVill ha budgivning för ja vet inte riktigt vilket pris ja skulle sätta
Snyggt. Jag är en sucker för curved ends så hade den haft det så hade jag köpt på en gång. Dock så är ju detta en trevlig feature: Two straps in one: textured finish reverses to smooth (simply remove spring bars and flip strap).I'll play!
![]()
My SKX with Bonetto Cinturini 300D. Love this watch!
Den tavlan va riktigt fet i det ljuset! Vad är det för glas?Ännu en SKX, fjärde i raden i min ägo. En orange den här gången![]()
![]()
Snyggt. Jag är en sucker för curved ends så hade den haft det så hade jag köpt på en gång. Dock så är ju detta en trevlig feature: Two straps in one: textured finish reverses to smooth (simply remove spring bars and flip strap).
ser bra ut! vilket armband är det här? letade efter att få en oyster style en själv ...Den tavlan va riktigt fet i det ljuset! Vad är det för glas?
Ja verkligen, ska dra lite fler bilder när det är ljust igenDen tavlan va riktigt fet i det ljuset! Vad är det för glas?
Glaset är original.Den tavlan va riktigt fet i det ljuset! Vad är det för glas?
Bra att du färgmatchar![]()
Dubbelpostar bevis på att jag gör mitt hemma!![]()
Hur fadar man lättast och bäst?Skx007, fast med ett annat bezelinlägg
Ska se till att få en bra fade på det om någon dag.
![]()
Hur fadar man lättast och bäst?
Tackar för infonJag har kört med klorin. Låtit insekter ligga i någon minut, tagit upp det och torkat av och upprepat detta till önskad blekning
Har ser du skillnaden mellan ett blekt svart insert och ett helt orört.
![]()
![]()
Lägg den på Köp&Sälj annars, du lär få en 3-400kr för den.Jag råkar ha en jubilee länk (seiko) till skx007 som jag kan skicka iväg för symbolisk summa +frakt om någon är intresserad
Min nya arbetskamrat. Känner efter om nato är rätt väg att gå när jubilee inte kändes 100![]()
Det stämmer. Röd coating i glaset som skiftar snyggt i olika ljus och vinklar.Rött glas? Och keramisk bezel?
Ser fräsig ut iaf![]()