• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

m84

Breitling
I'll play! :p

IMG-6412.jpg


My SKX with Bonetto Cinturini 300D. Love this watch!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
I'll play! :p

IMG-6412.jpg


My SKX with Bonetto Cinturini 300D. Love this watch!
Snyggt. Jag är en sucker för curved ends så hade den haft det så hade jag köpt på en gång. Dock så är ju detta en trevlig feature: Two straps in one: textured finish reverses to smooth (simply remove spring bars and flip strap).
 
  • Like
Reactions: m84

m84

Breitling
Snyggt. Jag är en sucker för curved ends så hade den haft det så hade jag köpt på en gång. Dock så är ju detta en trevlig feature: Two straps in one: textured finish reverses to smooth (simply remove spring bars and flip strap).

Tack för svaret!
Jag har haft den här kombinationen för ett par år nu och är väldigt glad (även överväger att få en annan). När det gäller de krökta ändarna stör det mig inte eftersom även den ursprungliga z22 inte hade dem, men jag förstår din punkt.

Jag finner den här armbandet mycket bekvämt och att kunna använda 2 sidor är trevligt, även om jag aldrig har gjort det. Jag skulle vilja om det hade mer mikrojustering.

*Google translate
 

TC10

Cartier
2-Faktor
Någon som är sugen på en skx007. Säljer min nu då nytt ska in igen. Fullset, kommer på super oyster från strapcode. Orginal seiko jubille kommer med. Klockan är i mycket fint skick. Jubilee länken helt ny aldrig använd. Oyster finns lite spår av användning. Släpps billigt vid snabb affär.
 
Topp