ess_N
Basic
Haha, ska försöka att inte fastna med bara min skx! Men den lilla stund jag har haft den så måste jag säga att den är sjukt brafick lägga undan min för att köra med min Omega men säljer inte min seiko skx009 den är en keaper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ska försöka att inte fastna med bara min skx! Men den lilla stund jag har haft den så måste jag säga att den är sjukt brafick lägga undan min för att köra med min Omega men säljer inte min seiko skx009 den är en keaper!
Vilken skönhet lagom moddad med tavlan och bezeln
Mycke bra comboIdag kör vi olivgrönt!
Snyggt! Vart kommer bandet ifrån?
En uppskattat beater som blev min bästis
Stort tack!Hej tack! Tro det eller ej men Aliexpress
UTHAI Z09 Genuine Leather Watchbands 12-24mm Universal Watch Butterfly buckle Band Steel Buckle Strap Wrist Belt Bracelet + Tool. 30kr+moms 75kr= runt 100 lappen.
- Om den hade manuellt uppdrag också vore den perfekt! Snygg o bekväm.Tröttnar aldrig på denna, funderar att bara gå all in på SKX och bli en kobra kai ninja
Lätt fixat att byta urverk ju.- Om den hade manuellt uppdrag också vore den perfekt! Snygg o bekväm.
Som sagt så hade det varit ett plus till men man bär den ständig och vägrar ligga still, kan bada- Om den hade manuellt uppdrag också vore den perfekt! Snygg o bekväm.
Amen!Som sagt så hade det varit ett plus till men man bär den ständig och vägrar ligga still, kan bada
, åka skidor, festa osv. Den bara tickar på som en trogen Toyota land cruiser
Måste fråga det är ingen skillnad på dom där det står Japan made och dom där det inte står något alls, gjorda i ett annat asiatiskt land, såg på Amazon att dom som var japan made gick för mer cash.