Det va en skx007 från börjanVad är de för ref på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det va en skx007 från börjanVad är de för ref på den?
Grymt band! Var köpt?!SKX009 med bezel insert från One Second Closer.
![]()
Tack! Här på forumet, är ganska säker på att det är ett Bonetto men jag vet tyvärr inte vilket nummer.Grymt band! Var köpt?!
SKX009 med bezel insert från One Second Closer.
![]()
Svårt att se på min bild men den är orange/grå. Här är två bilder från sidan där jag köpte den:Är det bara lumeploppen som skiljer?
Svårt att se på min bild men den är orange/grå. Här är två bilder från sidan där jag köpte den:
![]()
![]()
Edit: Här är en ljusare bild på min klocka där man ser färgen bättre.
![]()
På Dagaz finns 12h med nedräkning, men det kanske inte är aktuellt ?Prövar att fråga här. Någon som vet om det finns am vridringsinlägg (typ yobokies) med 12h samt dyk-skala på samma inlägg? Typ såhär:
Tackar! Om jag inte hittar någon som räknar uppåt, kan det absolut vara aktuellt.På Dagaz finns 12h med nedräkning, men det kanske inte är aktuellt ?
https://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/show/50556
Är det original jubilee eller strapcode?
Haha, satt och googlade efter en bild för att ha till en före/efter mod jämförelse och hittade den nedre bilden.
![]()
Det sjuka är att den också står på 10 över 10. Det måste betyda att det är den optimala tiden för fotografering![]()
Där ser man, då hade jag omedvetet prickat rätt.10/10 står de flesta reklambilder på, ser ut som klockan ler mot dig och visar (oftast) upp logga etc bäst![]()
Originalt. Nåe jeg hadde SKX013 sist, så mener jeg lenken var litt tynnere enn hva den er i dag originalt.Är det original jubilee eller strapcode?