• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_20190328_095624.jpg
IMG_20190328_095523.jpg
 

ErikDg

Omega
Jag har köpt en skx013. Dock tycker jag originalgummit är lite väl stort så jag satte på ett tropicgummi. Me originalbandet hade väldigt tjocka bandhorn så jag fick sätta i smalare i det nya bandet. Men då känns spetsarna på bandhornet lite små. Bandet sitter ju fast men bandhornen kan röra sig lite i luggarna. Ska man bara låta det vara eller finns det någon lösning? Antar att det inte finns tunnare bandhorn med tjockare spets?
 
Jag ska dock inte ta gift på att det alltid skickas därifrån, men som du säger känns det mest rimligt. Du får gärna skriva här om du får svar på hur det ligger till.

Uppdatering: Enligt Strapcode så ska eventuella tullcharges vara inbakade i priset (för specifika länder, Sverige inkluderat). De höjs heller inte när man ska betala så antar att de bara höjt priser unisont.
Lagt en beställning nu så uppdaterar om man får en kul fedex räkning när allt är klart:p
 
Topp