hammermountain
Silver
Hahah tack! Hade jag helt missat. Men måste ju betyda turFredagen den 13:e på tavlan @hammermountain. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah tack! Hade jag helt missat. Men måste ju betyda turFredagen den 13:e på tavlan @hammermountain. Snyggt!
Vajjert!
Tack! Jag borde verkligen skaffa en "riktig" kamera. Mobilen, dåligt ljus och köksgolv som bakgrund skapar inte de skarpaste bilderna.Vajjert!
Den vill jag se mer av!
Jag är på gång med att köpa en SKX009 men är lite fundersam kring om jag borde ta en tillverkad i Japan eller Malaysia, de senare nämnda verkar vara mycket enklare att få tag på och dessutom lite billigare. Tänker mig klockan med jubilee steel länk varvat med ett marinblått nato band likt Robert Redford i All Is Lost. Tacksam för lite tips och tänk, misstänker att det finns mycket kunnigare SKX entusiaster än mig här på KS!
Noname Shark-mesh på SKX009.
Tack! Det dök upp ett billigt mesh i säljestråden här på KS så jag fick lov att slå till. Jag tror att det är ett sådant här:Riktigt snygg! Har varit fram och tillbaka ett tag men inser nu att jag måste skaffa en dykare på mesh..
Mäktig! Ge oss mer info.
Inget märkligt egentligen. Sliten 007a där jag plockat ut och målat tavlanMäktig! Ge oss mer info.
Snygg matchning där på band och lume
Tack!Snygg matchning där på band och lume
Tack o bock!Tack!
Roligt, jag satt precis nu och tittade på gamla inlägg du gjort i Seiko mod tråden Dom behöver du inte skämmas för