Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att väcka liv i denna tråd.
Tack. Hoppas Dave Murphy släpper en ny batch snart så du får tag i en.Bra kombo där, grymt snygg den muprhy bezeln! Har letat ganska länge efter en sån. Verkar vara slut Mr Muprhy själv, lagt ut en köpes annons här också, men inget napp. Vet någon vart man kan få tag på en coin edge bezel någonstans?
Dags att väcka liv i denna tråd.
Den går steglöst åt bägge hållen, men sitter relativt hårt så den rör sig inte lätt ur läget (men ändå inga problem att vrida den när man vill).Hur upplevs Murphy bezeln funktionellt? Tänker på vad han skriver om den på sin sida, "This Bezel does not click, index, or ratchet! There is no ratchet system; these bezels will turn in either direction.".
Nä kör en 007/009. Du blir inte besviken. Grym bang for the buckSå där ja! 23 sidor avklarade.
Slutsats: Det får bli en billig Seiko-dykare. Har inget val längre... ;-)
Nä kör en 007/009. Du blir inte besviken. Grym bang for the buck
Måste få tummen ur achllet och klicka på buy, hur lat får man vara?!
Vilken ska jag ta? Ikväll gäller det eller vad säger du Leffe
I beg to differ. Double O seven, twentyfour seven.SKX173! Alla sju dagar i veckan.
(inte min skx!)
Någon som vet vad det är för länk och vart den finns att införskaffas? Riktigt grym!
Endmill?
Endmill?
Hej. Det där är ju min gamla klocka (numera såld). Det stämmer att det är en endmill-länk från strapcode
(inte min skx!)
Någon som vet vad det är för länk och vart den finns att införskaffas? Riktigt grym!