CLT
Guld
Fakepatina
Beatern har numer lite färg på sig med, patina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fakepatina
Beatern har numer lite färg på sig med, patina?
Inte min.Är sugen att byta till ett perlonband till min skx007! Finns det någon som kör det och har lust att lägga upp en bild hur det ser ut?
Isofrane. Supernöjd, sitter riktigt skönt och är riktigt snyggt.Smarrig, var kommer gummit ifrån? Nöjd med det?
Snyggt! Ser biffig och tung ut.
Fick hem nya länken till 007:an idag.
Om det är min du menar så tack! Ja den är lite tyngre än jubilee länken som satt på innan. Men det var det jag ville ha, lite mer tyngd.
Var har du köpt länken ifrån? Känns det som den har en hög kvalitet?
Grattis! Prova att testa lite olika alternativ till länken. Jag tycker den gör sig riktigt bra på NATO (eller rätt gummi för den delen).Fick hem min skx007 idag! Härlig klocka och riktigt skramlig, men bekväm jubilee länk
Grattis! Prova att testa lite olika alternativ till länken. Jag tycker den gör sig riktigt bra på NATO (eller rätt gummi för den delen).
Oyster är helt klart snyggt.Tack Hade tänkt kika på lite länkar, typ oyster men Nato är rätt snyggt det också
Vad menar du med intarnationella och amerikanska ?Sjukt fina klockor Vad rekomenderas, den amerikanska eller "internationella" modellen? Såg att den amerikanska har en skruvad krona och den andra inte? Stämmer det?
Vad menar du med intarnationella och amerikanska ?
Det finns en k och en j variant.
Båda med skruvad krona,utan det är det inget dykur nämligen.
Båda är av sk dykarmodell och har skruvad krona.SKX009K2 vs SKX 175 (skruvkrona) är vad som stod på uret.se skiljer sig några 100 mellan dessa också. Någon nämde att SKX175 var för den Amerikanska marknaden? =)