Snygg bezel! Vad är de för någon?Köpte ett kevlarband till min skx031
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bezel! Vad är de för någon?Köpte ett kevlarband till min skx031
Har tänkt tanken att bygga en sådan säkert 100 gånger. Vart har du hittat visarna?Lätt moddad skx011 med visare och insert från 007.
Snygg kombo (och fin bild).
Ha tackar. Snart ligger den på en vit strandSnygg kombo (och fin bild).
Det är ett yobokies-bygge rakt igenom, dvs jag bara meddelade vad jag ville ha och han fixade allting. Troligen kan du köpa visarna löst av honom om du är intresserad av det (jag antar att du vet hur man får tag i honom, annars kan du pm:a mig).Har tänkt tanken att bygga en sådan säkert 100 gånger. Vart har du hittat visarna?
Kul. Vart befinner du dig?
Bra beslut!Jävlar vad sugen jag blir efter plöjt igenom 25 sidor. grymt snygga klockor ni har! Blir att lägga en beställning senare ikväll
Ah, jag tyckte att jag kände igen mig. Där stötte vi på någon äcklig orm av något slag...Min 009:a besteg ett vattenfall nyligen.
Nu vill jag också ha en sådan! Passar perfekt inom den tunga fordonsindustrin.
Nu har den kommit, perfekt beater!
This tråd made me do it.
Nu vill jag också ha en sådan! Passar perfekt inom den tunga fordonsindustrin.
Var köpte du den ifrån?
Tack, låter väldigt överkomligt minst sagt!Jag beställde ifrån http://www.creationwatches.com , tog ca 5 dagar.