Jodisalt
Silver
En fin klocka allmänt dock så tycker jag att bezel inserten är där klockan faller.
Du menar det gula/guldiga? Beredd att hålla med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fin klocka allmänt dock så tycker jag att bezel inserten är där klockan faller.
Precis! Bytar man den mot en vanlig 007 bezel insert kommer den säkerligen se bättre ut.Du menar det gula/guldiga? Beredd att hålla med.
Creationwatches ser ut att ha i lager. Stämmer inte det?Börjar bli riktigt sugen på en orange, SKX011J
Beställde en och fick mail idag om den var slutsåld.
Trots att jag suktar efter en är jag rädd för tavlans färg, att jag kommer att tröttna snabbt.
Creationwatches ser ut att ha i lager. Stämmer inte det?
Seiko Automatic Diver's 200m SKX011 SKX011J1 SKX011J Watch
Offering Seiko Automatic Diver's 200m SKX011 SKX011J1 SKX011J Japan made Rubber Strap Hardlex Crystal Orange Dial Men's Analog Display Watch. Buy Online Now.www.creationwatches.com
Kanske borde skynda mig och lägga en beställning på en 009J. Står att den är i lager men man vet aldrig.
Aj då! Har ju sneglat litet på den också men jag kanske tvekat för länge... FOMO slår till, ha ha!Precis, la en beställning och fick mail idag om de är slut i lager
Aj då! Har ju sneglat litet på den också men jag kanske tvekat för länge... FOMO slår till, ha ha!
Precis, la en beställning och fick mail idag om de är slut i lager
Ja det är onekligen riktigt hemskt. Tur att det finns andra alternativVerkar som att jag har förträngt hur stelt originalgummit är
Ja det är onekligen riktigt hemskt. Tur att det finns andra alternativ
Valfrihet är tvång, tvång att välja!Fick flashbacks till när jag sist hade på mig SKX:en med originalgummit, sicken enkel tid när jag endast hade SKX och en vintage Omega att byta emellan