thelizardking
Basic
Kul att testa en skx med lite färg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att skaffa mig en SKX (igen)!
Blir nog 4e eller 5e gångenGör det! Ångrar inte att jag slog till igen
Blir nog 4e eller 5e gången
Den här kombon var inte kattpiss!
Den funkar!Den här kombon var inte kattpiss!
Kul att testa en skx med lite färg!
Vårkänsla idag
Vilken länk föredrar du? OYSTER eller JUBLIEE ?
Jubileen är sjukt bekvämVilken länk föredrar du? OYSTER eller JUBLIEE ?
Jubileen är sjukt bekväm
Vilken rekommenderar ni? Strapcode? (funderar på att beställa).
Sedan har min SKX007 börjat gå lite väl fel i tid (+/- 120 sekunder per dag). Vad kostar en service?
Dagens arbetskamrat!
✌
Nån som kan säga fake eller inte?Vad tror ni om denna SKX031J? Moddad eller genuin? eller möjligen fake?
Känns lite för schysst för att va begagnad och länken känns lite konstig? eller så är den bara välpolerad möjlogen?
Har för dålig koll på den där modellen. Törs inte uttala mig.Nån som kan säga fake eller inte?
Jag tänkte först att den inte känns ok för den är i så bra skick, men sen ser jag att den har battlescars vid tex kronan på boetten och den borde va polerad iså fall, sen kan ju delar vara bytta osv. Jag köpte den ftån italien.Har för dålig koll på den där modellen. Törs inte uttala mig.