KlockLaban
Basic
Det är uncle seikos beads of riceVad är det för armband ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är uncle seikos beads of riceVad är det för armband ?
Det matchar perfektDet är uncle seikos beads of rice
Tack, det vart väldigt bra faktiskt. Kan varmt rekommendera det!Det matchar perfekt
.Dagens bild med 399an
Vart är moddningen?Moddad 011j:
✌
Vart är moddningen?
Bytt bezel?Såhär ser modellen ut i standardutförande:
Bytt bezel?
Bytt bezel?
Och visare
Nu ser jag det. Den snygga orangea tavlan tog allt mitt fokusBezel, insert, visare, glas och så sitter det ett NH under huven. Tänker man på det så noterar man kanske också att boetten saknar kronskydd...
Nu ser jag det. Den snygga orangea tavlan tog allt mitt fokus
Dååå fick äntligen paketet lämna tulltjänstemannen och bäras hem i snöstormen. SKX013 som fick åka på militat-ostronet direkt. Ska som sagt bli min sol o badklocka är det tänkt. Nöjd!
Brittiska ebay. Begagnad, men i princip nyskick. Köptes just efter nyår, vilket betydde post-Brexit vilket jag missade. Så tog dels typ 1.5mån att få klockan och ca 30% kostadstillägg totalt. Men men vi drar ett streck över det och går vidare tycker jag!Snyggt! Får man fråga var du köpte den från?
Dååå fick äntligen paketet lämna tulltjänstemannen och bäras hem i snöstormen. SKX013 som fick åka på militat-ostronet direkt. Ska som sagt bli min sol o badklocka är det tänkt. Nöjd!
Låter som en bra plan! Grattis till en klassiker!Brittiska ebay. Begagnad, men i princip nyskick. Köptes just efter nyår, vilket betydde post-Brexit vilket jag missade. Så tog dels typ 1.5mån att få klockan och ca 30% kostadstillägg totalt. Men men vi drar ett streck över det och går vidare tycker jag!
FlexibelPlockade ihop länken ikväll och provade på noll noll nian. Den va iaf inte så stel....