Det verkar väl onödigt tycker jag. Det är ju ingen skillnad på dem förutom texten. Inget fel alls på k-versionen. Du har ju en av varje dessutom!Något/någon inom mig känner behovet att byta ut 009K mot J.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det verkar väl onödigt tycker jag. Det är ju ingen skillnad på dem förutom texten. Inget fel alls på k-versionen. Du har ju en av varje dessutom!Något/någon inom mig känner behovet att byta ut 009K mot J.
Alltid gillat full-size betydligt bättre.013 vs 009, midsize vs fullsize.
Ser ut att ha upplevt en del äventyr Min 009a fyllde nyligen 7år men ser ny ut i jämförelse
Well, de är ju till för att användasSer ut att ha upplevt en del äventyr Min 009a fyllde nyligen 7år men ser ny ut i jämförelse
Helt enig, hoppas det togs emot som den komplimang det var menat som!Well, de är ju till för att användas
Finns ju alltid two piece Natos. Skulle rekommendera denna från WB. https://watchbandit.com/product/two-piece-nato-strap-military-green-wb-original/ . Nato looken men något kortare.Testar 013 på Canvas från Watchwear. Känns som bra kvalitet, men väldigt styvt inledningsvis. Har lite svårt för Natoflärpen, men gillar looken, så tycker det blev bra! Redo för ännu en sommar!
Tack för tipset, inte sett innan faktisktFinns ju alltid two piece Natos. Skulle rekommendera denna från WB. https://watchbandit.com/product/two-piece-nato-strap-military-green-wb-original/ . Nato looken men något kortare.
Ett nytt spänne till SKX:en. Stamped men i mitt tycke bättre än strapcodes.
Snyggt!Ett nytt spänne till SKX:en. Stamped men i mitt tycke bättre än strapcodes.
Det är ett 18mm spänne menat för seiko monster (original seiko). Sitter på en Strapcode jubilie.Snyggt!
Vad köpte du för spänne? Till vilken modell? Det är en eftermarknadslänk du har?
Jag använder min SKX för lite eftersom jag inte gillar Spännet till Miltat-jubileet - länken i övrigt är grym. Har försökt modda dit seikospännet från original jubileet till multar men det går inte.
så jag behöver ett seiko spänne 18 mm som är kompatibelt med spring bars. Vad finns för tips?
bild på min
Tack! Vad är det för del framför spännet? Någon form av dykarförlängning? Upplevs låset ”för långt”?Det är ett 18mm spänne menat för seiko monster (original seiko). Sitter på en Strapcode jubilie.
Seiko 49X8JG-BKF
Somrigt så att det förslår!Det behövdes bara den första dagen då temperaturen steg upp nära 20 grader för att sommargummit skulle åka på! Nu ökar vi!
Inget som jag märkt av på min 009. Aldrig öppnadSom de flesta som samlar seiko klockor vet så är kvalitets kontrollen på billigare seiko inte bästa. Jag har noterat ett fåtal seikos med damm under glasen eller på tavlorna.
Något som ofta förekommer?
Hur ser era SKX ut?
Nu talar jag om Seikos vars backlock aldrig öppnats.