Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag måste välja så får 007:an lämna och 009:an stanna. Tur att man inte måste sälja, ha ha!Äger en SKX för mycket... Nu blev man dock osäker på om det är just 009 som ska få lämna
Nu är prisskillnaden alldeles för stor för att kunna motivera merkostnaden. J är ju inte ett smack bättre!Kollade lite SKX-priser på Creation Watches idag. Så här stor prisskillnad på J och K har det väl aldrig varit tidigare?
- Undrar om lagren på J börjar sina
Håller med! Dock så vet vi att klocksamlare letar efter små detaljer. Detta tjänar (drar nytta av) gärna försäljare på.Nu är prisskillnaden alldeles för stor för att kunna motivera merkostnaden. J är ju inte ett smack bättre!
Yes! Jag valde DHL, 2 dagar från Singapore. Bäst att köpa nu innan priset går upp som på 007j på CW.@Mubarak har du fått din 009J från Creationwatches? Undrar då jag är sugen på en 009:a
Yes! Jag valde DHL, 2 dagar från Singapore. Bäst att köpa nu innan priset går upp som på 007j på CW.
Tullavgifter och moms åker man nästan alltid på. Jag valde därför att betala de i förskott (billigare än om man åker på de senare). Tanken är att jag ska behålla klockan.Vad blev tullavgiften? Körde du med spårbart?
Tullavgifter och moms åker man nästan alltid på. Jag valde därför att betala de i förskott (billigare än om man åker på de senare). Tanken är att jag ska behålla klockan.
Körde på spårbart DHL med pre paid duty (kring 700kr) alternativet.
- Snygg på MeshSkx 007 på mesh
Ja tack så mycket, hade ett mesh band I min klockpåse som jag fick med på köpet en gång när jag inhandlade en 009. 007an har legat i en låda i några år, känns som den fick ett helt nytt liv nu. Fantastiskt- Snygg på Mesh
- Fantastisk bildSKX007 på band från Uncle Seiko. I sitt naturliga habitat
Något i den här stilen kanske?Funderar på att skaffa ett blått gummi till min SKX009. Någon som kan rekommendera något prisvärt alternativ?
Tack för tipset! Beställde hem ett. Får se hur kvaliteten är men bandet ser ändå rätt schyst ut.Något i den här stilen kanske?
Rubber Waffle Strap 2.0 Navy CNS & Watch Bands
The rubber waffle strap was made famous by Captain Willard (Martin Sheen) in the iconic movie Apocalypse Now when he wore it with his Seiko 6105. We have made an updated versionwww.cheapestnatostraps.com
Kul att hjälpa tillTack för tipset! Beställde hem ett. Får se hur kvaliteten är men bandet ser ändå rätt schyst ut.