Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
40-41 fick jag fram sist jag kollaÄr det nån som kommer ihåg gångreserven på dessa verk? Vill minnas 38h, men är inte säker
Kanske rent av är specad till 48h då?40-41 fick jag fram sist jag kolla
7S26 är specad till 40hKanske rent av är specad till 48h då?
Riktigt cool, vilken ref?
Ja den är härlig!Riktigt cool, vilken ref?
Betalade du 8lax?Min första skx, positivt överraskad. Blir en bra beater under höstens äventyr
Vad får dig att tro det? Köpte den här på KS för lite över 3kBetalade du 8lax?
Va menat som ett litet skämt. De togs upp tidigare i tråden hur vansinniga priserna på nya skx på sidor som creationwatches blivit.Vad får dig att tro det? Köpte den här på KS för lite över 3k
Jaha! Har inte hängt med så mycket i tråden och har dålig koll på marknaden för seiko överlag. Det priset lockar ju inte direkt till köp, får hoppas att ingen är dum nog att slå till…Va menat som ett litet skämt. De togs upp tidigare i tråden hur vansinniga priserna på nya skx på sidor som creationwatches blivit.
Har en likadanÄlskar min SKX009! Den är så bra på Miltat jubilee
Har en Skx007 på originallänk, men den här känns så bra.Har en likadan
Har haft två sådan ocksåHar en Skx007 på originallänk, men den här känns så bra.
Vad är de för oyster ?
Vågar tyvärr inte svara på de… köpte den med det påVad är de för oyster ?
Jäklar vad snyggt med gul våffla!