Kvällens pocketshot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar demRangelrangel Jubilee
Älskar dem
Vet inte hur många jag har haft. Nu är det bara 2 plus en 7002 och 6309-7290 som har samma estitikBorde ha avreggat mig efter att jag skaffade SKX:en första gången
Jag hade en pepsi i original för ngt är sen. Älskade den klockan. Vad letar du efter?Skx031. Dom flesta som är i cirkulation är helt moddade men denna är orginal! Funderar dock på att sälja den för jag fått mersmak för midsize divers. Dock är denna lite mindre än tex 007!
Jag har nyligen köpt en vintage 6468-600a som jag är besatt av så nu är jag taggad på att köpa en till quartz diver hehe.Jag hade en pepsi i original för ngt är sen. Älskade den klockan. Vad letar du efter?
Grym! Älskar skx med äkta patina, de blir bara bättre.En 01a med rätt patina
Schysst patina på denGanska dött i tråden men här är dagens skx.
Ja den har lite mysig patina. Tyvärr används den inte så hårt så att den kommer förändras mycket de närmsta åren.Schysst patina på den
Samma med min finns så mycket annat kul att nöta påJa den har lite mysig patina. Tyvärr används den inte så hårt så att den kommer förändras mycket de närmsta åren.
Ja men det är ju så. Jag har en Seiko 6309-7040 som har magisk patina som jag njuter av att se hur den har levt ett hårt liv innan min ägoSamma med min finns så mycket annat kul att nöta på
Idag fick de bli skxJa men det är ju så. Jag har en Seiko 6309-7040 som har magisk patina som jag njuter av att se hur den har levt ett hårt liv innan min ägo
Riktigt fin!Idag fick de bli skx
Grym! När är den ifrån?Idag fick de bli skx