Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGrym! När är den ifrån?
Förstår att du föll för den, riktigt fet! Indeed mörk tid dock, men grym klocka!Tack
Leta som en galning för ett antal år sen för att hitta ett ex av skx jag klickade med, blev en från Tyskland till slut på ebay som jag föll för.
Den är från en mörk månad och år i världshistorien
Nämligen September 2001
Japp verkligen kör på en bild till eller 2Förstår att du föll för den, riktigt fet! Indeed mörk tid dock, men grym klocka!
Tycker den blir bra på bild nästan jämt!
Om någon vet vart jag kan få tag på en SKX009, vore jag super tacksam! Dags att utöka SKX-samlingen lite
orimligt!Seiko Automatic Diver's 200M Jubilee Bracelet SKX009K2 Men's Watch
Buy branded watches including Seiko Automatic Diver's 200M Jubilee Bracelet SKX009K2 Men's Watch has Hardlex Crystal, Dark Blue, Red and blue unidirectional bezel, 200m Water resistance.www.creationwatches.com
Overlist 2012 dock
Fortfarande ganska mycket men lite bättreTycker den blir bra på bild nästan jämt!
Om någon vet vart jag kan få tag på en SKX009, vore jag super tacksam! Dags att utöka SKX-samlingen lite