Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med en som har likadan darumskiva min divers 200 text har ändrat färg med årenSKX-torsdag
Cool! Undrar om det kan vara min gamla?Jäklar va liten och smidig SKX015 känns när man är vad vid 007an. Min nya keeper!
Stort tack @Baggeg för smidig affär
Lol. Jag jobbar också hemma... Kom ett Nato i brevlådan så jag testar det.Arbetar hemifrån idag så jobbar med det viktiga, klockan. Tänkte sätta på gummi nu när det är så varmt, men det kanske är nato som vore det mest rätta? Tar gärna emot tips på bra alternativ.
Supertrist att höra och märklig slutsats av försäkringsbolaget!
En morgonstund med min första, fina och vansinnigt rassliga SKX007k1. Nej, just det, det var någon som stal den.
Enda klockan jag faktiskt saknar. Endast sentimentalt värde. Åtminstone enligt försäkringsbolaget.