Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det stämmer bra. tack så mkt
Fast jag kallar de helst elektrostater...
Den är förjävligt fin!Lätt moddad 009:a
Litet glapp men får duga till badet!
Hade det varit lite tjockare hade det gått
Snyggt!
Vad är det för band?
Köpte det från UK på Ebay, känns väl inte direkt som världens bästa kvalité, lite plastigt. Men värt ett försök då jag inte visste hur det skulle passa!
http://www.ebay.com/itm/CURVED-end-...t=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item2ec7614dd4
Helt OK för den pengen!Litet glapp men får duga till badet!
Hade det varit lite tjockare hade det gått
Det håller jag med om, tack för tipsetHelt OK för den pengen!
Var har du köpt vridringsinlägget?
Attans vad fin! Var köpte du den, om jag får fråga?Köpte till slut en 007 för någon månad sedan och den har suttit på armen sedan dess (ja utom på nätterna då). Och jag får väl erkänna att jag gillar den långt mer än väntat. Här är det paus för tankning av röjsågen.
Ja visst är den fin, om än helt standard. Beställde den (japan versionen) från www.creationwatches.com och hade den på armen en vecka senare.Attans vad fin! Var köpte du den, om jag får fråga?
Thanks man! Spanar in sajten på momangenJa visst är den fin, om än helt standard. Beställde den (japan versionen) från www.creationwatches.com och hade den på armen en vecka senare.
Grönt e skönt!Tillbringar semestern på 1 ha naturtomt så då passar en grönmoddad SK(ogs)X007 utmärkt!
Om du inte misstycker att jag frågar, fick du betala nån moms/tull på din beställning?Ja visst är den fin, om än helt standard. Beställde den (japan versionen) från www.creationwatches.com och hade den på armen en vecka senare.
Tycker den passade grymt på det natot!Måste få arslet ur vagnen och köpa en riktig länk snart till den här.
Äsch, NATO är najs!Måste få arslet ur vagnen och köpa en riktig länk snart till den här.