Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen nu. Är det verkligen ingen som kan visa upp en "beaten up" 007/009'a eller är alla desktop divers i denna trådAlla klockor i tråden är ju fina Är det ingen som har bilder på gamla bedagade 007/009'or som gjort lååååång tjänst som beaters? Är sugen på en riktigt hårt ex
Problemet är väl att det kräver flera års misshandel för att dom ska se slitna ut. Jag har med min 007a på alla resor. Den ser ju fortfarande ny ut.Kom igen nu. Är det verkligen ingen som kan visa upp en "beaten up" 007/009'a eller är alla desktop divers i denna tråd
Är dom så tåliga På sätt och vis synd för dom ser verkligen tooliga ut och då har jag inget emot naturlig patinering.Problemet är väl att det kräver flera års misshandel för att dom ska se slitna ut. Jag har med min 007a på alla resor. Den ser ju fortfarande ny ut.
Bjussar på två bilder från internättet! Men jag har nog sett bild på slitna SKXor här på forumet. Så visst ska det finnas några på forumet?Kom igen nu. Är det verkligen ingen som kan visa upp en "beaten up" 007/009'a eller är alla desktop divers i denna tråd
Bjussar på två bilder från internättet! Men jag har nog sett bild på slitna SKXor här på forumet. Så visst ska det finnas några på forumet?
Så fel jag hade.Närmare vatten än så här blir det inte för dykaren.
Isofrane (eller budgetvarianten från Obris Morgan)! Dock ej rundade mot boetten.Går och blir med SKX007 i dagarna!
Är sugen på att köra gummi på den, har ni tips på bra gummin som sitter fint? Någon som hittat något med rundad avslutning mot boetten?
Isofrane (eller budgetvarianten från Obris Morgan)! Dock ej rundade mot boetten.
En snabb googling visar dock att det finns en hel del att välja på med rundning. Varför inte chansa på detta?
Riktigt illa! Men SKX har jäkligt korta bandhorn så det kan nog funka...hmmm...not so nice...(bild från webben)
Coola termostater. Är det ML?Min för dagen nya 009 som redan fått ett par märken i kampen att få av bezeln.
Bjuder på lite hifi porr i bakgrunden också...
Önskade jag också kunde bara upp dessa gummin!
Bara köra!Önskade jag också kunde bara upp dessa gummin!
Kom igen nu. Är det verkligen ingen som kan visa upp en "beaten up" 007/009'a eller är alla desktop divers i denna tråd
Coola termostater. Är det ML?