Riktigt snyggt!!
Röd nato på skx009, samt lysande lume
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt!!
Röd nato på skx009, samt lysande lume
Tack!Riktigt snyggt!!
Min 007a:
TackDen var också snygg!
Nice, ser mycket bättre ut än originalgummit på 007k1Gummi från en S&S UTC Extreme
Hmm har du moddat det på något sätt? Eller skulle en länk passande min SKX funka på min S&S? Har inte ens tänkt på att det skulle kunna funka men blir ju lite sugen nu..Gummi från en S&S UTC Extreme
Nej det är taget rakt av, farsgubben kör S&S så jag passade på att byta medan han tittade bort, satt som smäck!Hmm har du moddat det på något sätt? Eller skulle en länk passande min SKX funka på min S&S? Har inte ens tänkt på att det skulle kunna funka men blir ju lite sugen nu..
Fin samling med nato:s också!Min 007a:
Kul! Ska prova att sätta en strapcode SKX-länk på min S&S när jag får tillbaka den efter service.Nej det är taget rakt av, farsgubben kör S&S så jag passade på att byta medan han tittade bort, satt som smäck!
Riktigt snyggt! Var har du köpt natot?Fick hem ett par lädernaton idag. Hade glömt hur varm och go känslan är.
Det var billiga band från ebay. En säljare som heter cozyaccessories.Riktigt snyggt! Var har du köpt natot?
+1 för j-modellen!Premiär idag! SKX007J1
Fick hem mitt super oyster från strapcode idag! Beställde det för att jag inte gillade jubileet som satt på när jag köpte den. Men nu lagom till att jag fick min nya länk så har jubileet växt på mig och det va nästan lite vemodigt att byta!
Men jag tycker klockan fick en lite robustare känsla med den nya länken!
Välldigt nöjd med kvalitén så här långt. Har haft det på mig i några timmar nu, allt känns ordentligt gjort på nått sätt. Fick en härlig tyngd i det hela nu vilket jag saknade med jubileet.Snyggt! Nöjd med kvalitén? Är det 22/20-modellen?
Fick hem mitt super oyster från strapcode idag! Beställde det för att jag inte gillade jubileet som satt på när jag köpte den. Men nu lagom till att jag fick min nya länk så har jubileet växt på mig och det va nästan lite vemodigt att byta!
Men jag tycker klockan fick en lite robustare känsla med den nya länken!
Beställde den 3, 4 om jag inte missminner mig helt, och fick det igår så en veckas leveranstid. Tror det skickas från Hongkong till London internt i företaget på något sätt och sen från London så skickas det till beställaren och på så sätt slipper man tullen. TROR det är så om jag har förstått det hela rätt. Fick inte betala någon tull iaf!Ser mycket bra ut! Funderar starkt på att beställa en sådan. Hur lång var leveranstiden och fick du betala något extra för tullen?
Tryckte gilla för klockan, ogilla för repan. Har tyvärr inget tips. Klockmaster Globen kanske?Jag har fått en stor repa på glaset vid kl 5. Är det någon som har ett tips på vart man ska vända sig i Stockholmstrakten för att få glaset utbytt?