Den där var inte dum alls! Synd att mitt sharkmesh river upp allt tyg inom en radie av fem meter...SKO007 på sharkmesh en solig dag på balkongen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var inte dum alls! Synd att mitt sharkmesh river upp allt tyg inom en radie av fem meter...SKO007 på sharkmesh en solig dag på balkongen.
Fick hem ny bezel och insert till min 009a idag.
Köpte insert på dagaz och bezel av yobokies. Typ 5,600 för hela kittetSnyggt. Själv funderat på ett grönt insert och ny bezel så man kan byta mellan olika färger utan att behöva ta loss och sätta dit ett nytt insert varje gång. Var köpte du dessa och vad fick du ge?
Fick hem min första Seiko och javisst blev det en SKX007K2
Du får trycka in ändarna som sticker ut med en skruvmejsel.Den där var inte dum alls! Synd att mitt sharkmesh river upp allt tyg inom en radie av fem meter...
Tack så mycketGrattis och välkommen i klubben!
Satt faktiskt precis och kollade på länkar på Strapcode då jag själv är sugen på en till min SKX. Ingen som vet var man kan köpa dessa inom Europa istället för att minska ner på leveranstid och risken för moms/tull?Snart är gummit ett minne blott, ny Super Oyster-länk beställd från Strapcode.... kommer att bli snyggt.
Jag har ingen aning, har haft Köpes-annons ute här på KS ett tag också, ingen input, ingen som vill sälja heller :-(Satt faktiskt precis och kollade på länkar på Strapcode då jag själv är sugen på en till min SKX. Ingen som vet var man kan köpa dessa inom Europa istället för att minska ner på leveranstid och risken för moms/tull?
Som glad nybörjare lyckades jag repa boettlocket när jag för första gången skulle skruva upp det.
Skulle nämligen fixa borstad finish på boetten men behålla locket polerat för en trevlig kontrast.
Denna fadäs har sedan dess grämt mig sjukt mycket. Idag kom dock ett vadderat kuvert från
Hongkong med det som fick bli lösningen på mitt problem:
Nu ska jag nog kunna sova igen...
Den gör sig jäkligt bra på ett grått Zulu, en egen favoritkombo.SKX007J
Ja fy fan! I fortsättningen blir det att maskeringstejpa ordentligt innan!Jag är inte ensam alltså. Så jäkla surt..
Dom skickar det från en filial i London så det är lugnt. Har egen erfarenhet och sett att andra fått det från London oxå.Satt faktiskt precis och kollade på länkar på Strapcode då jag själv är sugen på en till min SKX. Ingen som vet var man kan köpa dessa inom Europa istället för att minska ner på leveranstid och risken för moms/tull?
Kanon, tack för den infon!Dom skickar det från en filial i London så det är lugnt. Har egen erfarenhet och sett att andra fått det från London oxå.
Om du undrar kring leveranstiden på strapcode så kan jag svara. Jag beställde ett super oyster söndag kväll 20/9 och det kom fram vid lunchtid igår den 28:e. Befinner mig dock inte på samma ort som paketet förens förhoppningsvis i morgon. Hoppas jag hinner byta länken då Återkommer kanske med någon fråga om länkbytet då jag aldrig gjort sånt förut.Kanon, tack för den infon!
Ännu mera matnyttig info, jag tackar och bockar!Om du undrar kring leveranstiden på strapcode så kan jag svara. Jag beställde ett super oyster söndag kväll 20/9 och det kom fram vid lunchtid igår den 28:e. Befinner mig dock inte på samma ort som paketet förens förhoppningsvis i morgon. Hoppas jag hinner byta länken då Återkommer kanske med någon fråga om länkbytet då jag aldrig gjort sånt förut.
ps... tracking numret du får från strapcode till Royal mail funkar inte förens paketet kommit fram till England. I Sverige tar postnord över och tracking numret funkar där!