• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Calle

Omega
Man blir sugen på en Pepsi bezel till sin 007a :)
Läste att SKX serien ska utgå så det är dags att handla för de som saknar en!
 

Martinez

Omega
image.jpeg
 

Pantzar

Omega
Var köper man lämpligen en SKX007 för billigast peng, med säker leverans och garanti att klockan fungerar?
Jag köpte min 009 ganska nyligen från Skywatches, dom har vad jag vet ganska ok pris på 007 med. Tyckte att det gick bra och otroligt snabb frakt ( Fedex express). Dock tillkom iaf för mig import tull på ett par hundralappar så det är värt att tänka på. :)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Hur är den jämfört med en 007? Känns proportionerna helt fel, tänker framförallt på höjden. Är sugen då en dykare i size mindre hade vart guld! :)
När jag öppnade lådan var min spontana tanke: "Den får frugan direkt" så liten kändes den då jag unboxat en 009 bara dagarna innan.

Men efter resizeat länken gav jag den en chans, och nu sitter den som en smäck!
Höjden är helt ok "bara" 13mm hög och spontant var den för tjock. Men efter några timmar kändes klockan perfekt. Passar grymt till skjorta med sin Jubille länk men även till ledig klädsel.

Minns när jag köpte en 14060m blev lika förvånad över storleken även om 013 är 1mm mindre.

Prova vetja! :)
 

DwightSchrute

Omega
2-Faktor
När jag öppnade lådan var min spontana tanke: "Den får frugan direkt" så liten kändes den då jag unboxat en 009 bara dagarna innan.

Men efter resizeat länken gav jag den en chans, och nu sitter den som en smäck!
Höjden är helt ok "bara" 13mm hög och spontant var den för tjock. Men efter några timmar kändes klockan perfekt. Passar grymt till skjorta med sin Jubille länk men även till ledig klädsel.

Minns när jag köpte en 14060m blev lika förvånad över storleken även om 013 är 1mm mindre.

Prova vetja! :)

Man kanske ska överväga en sådan vid nästa klockköp då. Skulle det kännas helt fel finns det säkert någon annan själ som är sugen :)
 
Topp