almeyero
Silver
Skitsnyggt!Mattsvart keramiskt YM insert va tycks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnyggt!Mattsvart keramiskt YM insert va tycks?
Vart köpte du från?När jag öppnade lådan var min spontana tanke: "Den får frugan direkt" så liten kändes den då jag unboxat en 009 bara dagarna innan.
Men efter resizeat länken gav jag den en chans, och nu sitter den som en smäck!
Höjden är helt ok "bara" 13mm hög och spontant var den för tjock. Men efter några timmar kändes klockan perfekt. Passar grymt till skjorta med sin Jubille länk men även till ledig klädsel.
Minns när jag köpte en 14060m blev lika förvånad över storleken även om 013 är 1mm mindre.
Prova vetja!
Snyggt med orange!!
Den där va riktigt najs!! Kostar det skjortan att Moda hos dem?Fyller på tråden med min beater. En Seiko SKX007 som köptes in och moddades av Yobokies. Utrustad med:
Använder den ofta, gillar främst tyngden i länken.
- Plongeur hands
- Plain aluminum chapter ring
- Rollie bezel insert
- Hammer bracelet
- Domed coated sapphire
Creationwatches, de har flera såg jag nuVart köpte du från?
Pepsi är inte somrigt nog för dig menar du?
Funderar på att byta bezel till något somrigt.
Precis det jag menar. Rött eller orange funderar jag på. Någon som säljer?Pepsi är inte somrigt nog för dig menar du?
Blev lite fundersam där. SQ varianten är väl till för den amerikanska marknaden och har väl inget kanji hjul?Saknar min gamla Seiko 7548 Quartz Diver. Ingen SKX men ändå...
Matchar blått med olivfärgat nato till skx173an ikväll.
Blått perlon...Någon rekommendation på ett "somrigt" band till skx009?
Är det första svart eller mörkblått? Om svart, köp ett mörkblått. Blir klart snyggast!Sugen på att köra nato, tröttnat på metallänken nu:
Funkar några av dessa? (slänga på alla de 22 mm jag hade hemma ) Vilken är snyggast?
2013 kostade det motsvarande 3.200 sek, då ingick klockan, allt material, modifiering och frakt från Hong Kong till Sverige.Den där va riktigt najs!! Kostar det skjortan att Moda hos dem?