• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

SKX på nytt NATO! :)
a2-jpg.317118
Får man fråga vart du köpte Nato bandet?
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Är det någon som möööjligtvis går i säljtankar på sin skx013? Suget har kommit tillbaka och känner att d är dags att en sån införskaffas....
 
Bara jag som noterat det drastiska skiftet i utbud av SKX? Effekten är ju minst sagt påtaglig, framförallt här på KS där säljannonserna av SKX försvinner inom <1h till priser som inte är långt från nypris. Någon som vet vad bristen på klockor beror på? Efterfrågan lär väl ha varit hög även historiskt på denna prisvärda klocka så jag förmodar att det helt enkelt produceras färre klockor?
 

Andyrew

Cartier
Bara jag som noterat det drastiska skiftet i utbud av SKX? Effekten är ju minst sagt påtaglig, framförallt här på KS där säljannonserna av SKX försvinner inom <1h till priser som inte är långt från nypris. Någon som vet vad bristen på klockor beror på? Efterfrågan lär väl ha varit hög även historiskt på denna prisvärda klocka så jag förmodar att det helt enkelt produceras färre klockor?

SKX har blivit en s.k. special edition(?), dvs tillverkas i lägre kvantitet. Tror det skedde 2015-2016. @yonsson kan det här bättre.
 
Topp