dinkan1337
Basic
Så fick man äntligen hem denna pärla idag så att man kan hjälpa till att bomba denna tråd med än fler bilder på denna asiatiska skönhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Vart fick du tag i den modellen?Nu är det sommar och denna blir en keeper!
Snyggt! Vad blir det för färg på natobandet?Älsklingen är äntligen hemma! Creationwatches höll sitt löfte, men tog jävligt lång tid på sig... Nu är det bara o invänta natobandet för en härlig sommarkänsla :-D
Vilket jävla hästjobb! I jämförelse är min insert riktigt bling.Korspostar från dagens klocka-tråden. 009 med genuint solblekt insert över 15 års tid är ju helt jävla genomgrymt
Börjar sakta men säkert med ett marinblå sedan finns det ju inget som hindrar mig att köra på ett par andra mer färgglada ;-)Snyggt! Vad blir det för färg på natobandet?
Riktigt snyggt även det! SKX-powaaah brothaaaaVilket jävla hästjobb! I jämförelse är min insert riktigt bling.
nu blev det lite fel va?
Vi göttar oss
Jävlar!!nu blev det lite fel va?
vad är moddat förutom att den är annan länk?Moddad 171
Det är ursprungligen en skx171, så ny bezel och även nytt glas. Så den skiljer sig från 007 med tavlan och datumet egentligen.vad är moddat förutom att den är annan länk?
ah okej jag trodde det ända som skiljde 007 och 171 va limmade index istället för målade och den röda texten! snyggt hur som helstDet är ursprungligen en skx171, så ny bezel och även nytt glas. Så den skiljer sig från 007 med tavlan och datumet egentligen
Snyggt Nato - får man fråga vart du köpt det?
Lägger upp den även här! Inväntar en Coin Edge bezel och inserts från Yobokies för lite moddning! Vill så småningom även byta ut chapter ring, urtavla och visare, men inte hittat riktigt det jag söker än. Jag älskar vintage JLC Deep Sea, så något åt det hållet letar jag efter. Tar gärna emot tips!
Snyggt Nato - får man fråga vart du köpt det?
Kompromissa! Köp ett extra inlägg och blek det. Tror det blir riktigt bra med slitet/blekt perlonstrap.Nu börjar min SKX031 bli bra, aftermarket länken trillade in igår och var ett h*lvete att båda korta av och få på(mycket våld ). Men nu sitter den iaf!
Ursprungligen tänkte jag bleka den nya pepsi inserten för en mer vintage look, men kan inte riktigt bestämma mig nu.
Tanken var att ha denna som sommarklocka med länk eller slitet/blekt perlonstrap.
Vad säger ni, bleka eller ikke bleka? Livet stora fråga