Typiskt!SKX033. Ska läggas ut till försäljning snart. PM vid intresse.
Jag som letat efter en skx033 flera veckor nu och för någon dag sen budade jag hem en 031 från bukten då tålamodet tog slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt!SKX033. Ska läggas ut till försäljning snart. PM vid intresse.
Ajaj, men du kan ju matcha helt andra kläder med en pepsiTypiskt!
Jag som letat efter en skx033 flera veckor nu och för någon dag sen budade jag hem en 031 från bukten då tålamodet tog slut
Haha jag är inte direkt någon mode-guru.Ajaj, men du kan ju matcha helt andra kläder med en pepsi
Första posten
Roligt att höra, man tackar!Härligt åk!
Edit: Och välkommen!
Tackar så hjärtligt!Välkommen!
http://www.strapcode.com/store/22mm...-skx007009011-curved-p-1079.html#.WFaDC6LhCb8Tips på var köper man ett bra Super Oyster för en 007?
Shark mesh är underskattat!Postat denna i en annan tråd innan, blev rätt nöjd
Postat denna i en annan tråd innan, blev rätt nöjd
Glasskåp som var helt krossat vid leverans till jobbet, samlade ihop allt glas i en pappkartong när klocknörden i mig tänkte "hmm, kan ju bli en schysst bild om jag lägger klockan i glaset.."Snyggt!
Haha, kreativt!Glasskåp som var helt krossat vid leverans till jobbet, samlade ihop allt glas i en pappkartong när klocknörden i mig tänkte "hmm, kan ju bli en schysst bild om jag lägger klockan i glaset.."
Schyst bild, tråkigt med skåpet. Hur gick det med glassen?Glasskåp som var helt krossat vid leverans till jobbet, samlade ihop allt glas i en pappkartong när klocknörden i mig tänkte "hmm, kan ju bli en schysst bild om jag lägger klockan i glaset.."