Crispie
Silver
Tycker det var fett. Älska är kanske att ta i dockDet är ett sånt man hatar eller älskar :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det var fett. Älska är kanske att ta i dockDet är ett sånt man hatar eller älskar :-D
Sitter gött på ett mockaband
Tack! Tycker generellt att dykare gör sig bra på mockaband så länge man är ovanför vattenytan.Snygg kombination
Tack! Tycker generellt att dykare gör sig bra på mockaband så länge man är ovanför vattenytan.
Nu åter i lager...Tack för länken tyvärr slutsåld.... Gäller det 22mm för skx009 generellt också?
Känner en som kör tejp från Apoteket bak på klockan.. Såndär leukoplast eller vad det nu heter! Kanske funkar med annan lite tjockare tejp samt NatoHuden är känslig för rostfritt, vill inte avyttra 007, vad göra?
DIY bund av en läderbit jag hade hemma, ja färgen är fel, men det blev bra, nu kan jag använda min Seiko. Nato är alternativet, men det täcker ju inte hela bakboetten.
Känner en som kör tejp från Apoteket bak på klockan.. Såndär leukoplast eller vad det nu heter! Kanske funkar med annan lite tjockare tejp samt Nato
Ja det såg inte så dumt utMja, jag har mest börjat gå över till titan, eller rättare sagt, alla mina som jag använder är i titan, förutom 007an. Tror mitt bund faktiskt är snyggare än tejp
usch va snyggt med mörkgrönt till brunt läder ändå.SKX009J med grön insert och brunt lädernato ute i snön.
(Lite smutsig ser jag nu i efterhand )
Tackar Gillar det också.usch va snyggt med mörkgrönt till brunt läder ändå.
Välkkommen! Snygg klocka har en likadansom nybliven KS medlem så slänger jag in en bild på min SKX009.
Välkkommen! Snygg klocka har en likadan