• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Jag letar efter en typ skx007, men utan datum och dag. Dvs klassisk, enkel, snygg och prisvärd.

Några ideer? Sumo har datum, annars vore den grym. Jag är lite förvånad över att skx007 har day/datum, behöver man det när man dyker?

Gillar min moddade skx033, med diskret datum kl 5.

Anledningen till att jag föredrar utan är att jag sällan orkar stölla datumet.

Om du köper en SKX kommer du bli kär och använda den varje dag, så oroa dig inte över att behöva ställa datum. ;) Förutom vid månadsskiftena ibland..

Om du köper en SKX kommer du bli kär och använda den varje dag, så oroa dig inte över att behöva ställa datum. ;) Förutom vid månadsskiftena ibland..

ngn som vet om den finns att prova i någon butik i Malmö? Eller ngn som vill köra en lunch-GTG med en skx007 i Malmö? Sitter vid caroli.

Såja då har den äntligen landat från UK:)

Riktigt nöjd! Men måste säga att länken var bland det rassligaste jag någonsin stött på, går ju nästan att slå knut på:D Men den passar in på nåt sätt ändå så jag är nöjd:)

Såja då har den äntligen landat från UK:)

Riktigt nöjd! Men måste säga att länken var bland det rassligaste jag någonsin stött på, går ju nästan att slå knut på:D Men den passar in på nåt sätt ändå så jag är nöjd:)

...Och jäkligt följsam och go' :) vad fick du ge för den?

SGS3 via Tapatalk

Har kört Nato ett tag men nu är länken tillbaka. Otroligt bekväm
image.jpg

Inväntar en leverans av Natoband också från UK, borde vara en perfekt klocka att köra på lite olika band:)

Någon som har priskoll på vad ett tavelbyte skulle gått på, på en skx007:a. känns ju meningslöst att ens lägga pengar på den då den ändå är såpass billig, men kul projekt att ha något annorlunda!

Någon som har priskoll på vad ett tavelbyte skulle gått på, på en skx007:a. känns ju meningslöst att ens lägga pengar på den då den ändå är såpass billig, men kul projekt att ha något annorlunda!

150-200kr kanske? Det tog en urmakare i Norrköping för en komplett moddning (klar nästa dag). Klart rimligt och värt då iaf.

Tillbaka
Topp