Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok har du något tips på verktyg som passar skx bra?
SGS3 via Tapatalk
Orginalblåa är bättre i färgen, utformningen är iaf roligare på det nya.Postar här också. Testar ett nytt insert. Vilket tycker ni är snyggast?
Orginalblåa är bättre i färgen, utformningen är iaf roligare på det nya.
Lite mörkare blå på det nya insertet och det hade varit 100%. Jag har för övrigt samma modd som du vet jag säger behåll det nya, det har jag gjort.
Håller med om att den originalblåa färgen är snyggare (tom mycket snyggare). Får väl testa det nya ett tag, det är ju bara byta tillbaka om det inte gillas.Gillar båda. Men har själv den vänstra. Skulle dock gärna prova den högra
Köpte min andra SKX007 idag förvånades dock över hur stor den såg ut att vara i boxen! Detta trots att jag bar min på handleden.
Superoystern är väldigt bekväm! Väger en del men jag ser det bara som positivtNågon som testat med SuperOyster? Fundersr på en 007 med den länken från ebay.
Bilder tack!
Riktigt snygg!Dessverre solgt denne, men for en fantastisk klokke.
Här finns ett helt gäng: http://www.10watches.com/apps/webstore/Hallå gänget! Har ju precis beställt en skx, delvis pga alla schysta moddningar ni skickar upp här För egen del är det vridringsinlägget som blir aktuellt att byta. Någon som har en bra sida för dessa? Tänkte också på om det är lättare eller innebär mindre slitage att byta hela vridringen än bara inlägget? Kommer nog vilja skifta då och då
Coolers, har ni båda (och alla andra) köpt från samma säljare på eBay?Superoystern är väldigt bekväm! Väger en del men jag ser det bara som positivt
Ser riktigt bra ut! Har hört med deras sharkmesh att spännet är lite B, är så fallet även med SuperOyster?Japp, här är min från klockor & knivar-tråden, det är ett wjean super oyster, lite smådyrt men bra kvalitet, spännet är märkt med Seiko också:
http://www.ebay.com/itm/120578282827?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Jag köpte mitt från strapcode.comCoolers, har ni båda (och alla andra) köpt från samma säljare på eBay?
Ser riktigt bra ut! Har hört med deras sharkmesh att spännet är lite B, är så fallet även med SuperOyster?
Coolers, har ni båda (och alla andra) köpt från samma säljare på eBay?
Ser riktigt bra ut! Har hört med deras sharkmesh att spännet är lite B, är så fallet även med SuperOyster?
Jag letar efter en typ skx007, men utan datum och dag. Dvs klassisk, enkel, snygg och prisvärd.
Några ideer? Sumo har datum, annars vore den grym. Jag är lite förvånad över att skx007 har day/datum, behöver man det när man dyker?
Gillar min moddade skx033, med diskret datum kl 5.
Anledningen till att jag föredrar utan är att jag sällan orkar stölla datumet.