• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Dåligt med babyblå vridringsinlägg här :D

Körde mitt inlägg två vändor i diskmaskinen och har mattat ned sidorna på boetten med en grön tvättsvamp (med några få drag bara)
skx2.JPG

Går det att ljusa upp tavlan på något sätt?

Ser schysst ut, fler bilder tack:)

Dåligt med babyblå vridringsinlägg här :D

Körde mitt inlägg två vändor i diskmaskinen och har mattat ned sidorna på boetten med en grön tvättsvamp (med några få drag bara)
skx2.JPG

Går det att ljusa upp tavlan på något sätt?
Har också mattat min med men nu blev jag även sugen att bleka mitt insert :) Gick det att köra hela bezeln utan att limmet försvann eller tog du loss insertet först?

Ser schysst ut, fler bilder tack:)

Kan försöka ordna det.

Har också mattat min med men nu blev jag även sugen att bleka mitt insert :) Gick det att köra hela bezeln utan att limmet försvann eller tog du loss insertet först?

Jag körde med insertet monterat. Har provpillat lite och det känns som den sitter kvar. Såhär i efterhand borde jag nog nöjt mig med kanske 1-1,5 program. Den vart lite väl blekt. Körde på 65⁰ tror jag, så ta lite svalare om det går.

Kan försöka ordna det.

Jag körde med insertet monterat. Har provpillat lite och det känns som den sitter kvar. Såhär i efterhand borde jag nog nöjt mig med kanske 1-1,5 program. Den vart lite väl blekt. Körde på 65⁰ tror jag, så ta lite svalare om det går.

Det får nog bli en runda först på lite lägre temp snart.

Den här tråden fick mig att skaffa en skx, riktigt inspirerande bilder och jag ångrar inte att jag skaffade en själv. Jag tog med den ut i solen idag då vi båda behövde lite bränna. Tänkte bjuda på lite bilder!

Först en rolig bild som vi välkomnar sommaren med!
hqdHwS8.jpg

Sen en HDR.
xB0JKiD.jpg

Och sist, men inte minst, ett wristshot. Med solen i ögonen så var det tydligen svårt att centrera den! :cool:
AM8dfdJ.jpg

Request: Bilder med färglada regimental Nato. På jakt efter något till sommaren som passar SKX007 :)

Är klockan tung? Är lite sugen på en SKX som främst träningsklocka i spåret kanske..

Tillbaka
Topp